וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש האומות: אוסטרליה ניצחה את דרום אפריקה

רועי פרידמן

19.7.2008 / 21:23

פתיחה טובה לוואלאביז, שעברו בפרת' את אלופת העולם עם ניצחון 9:16, ושמרו על הביתיות. בשבוע הבא הם פוגשים את ניו זילנד

אוסטרליה פתחה את טורניר שלוש האומות עם ניצחון על אלופת העולם, דרום אפריקה - 9:16 (3:5) במשחקה הראשון בטורניר, שהתקיים בסוביאקו אובל בפרת'.

האורחים, מעודדים מניצחון ראשון אחרי 10 שנים בניו זילנד, קיוו להעניק מתנת יום הולדת לנלסון מנדלה, אך ההגנה המקומית לא נתנה להם לפתח שום מהלך והם סיימו את המשחק ללא טרייז. הפתיחה הייתה של הספרינגבוקס, כאשר פראנסואה סטיין העלה אותם ליתרון בעונשין כבר בדקה השביעית - 0:3. מפה המארחים השתלטו על המשחק, ובדקה ה-35, אחרי הוצאת חוץ שהגיעה לג'ורג' סמית', סיים לוטה טקירי מהלך קבוצתי מצויין בפינה, וקבע את תוצאת המחצית – 3:5 לוולאביז.

האוסטרלים המשיכו במומנטום במחצית השנייה, וחמש דקות מחידוש המשחק, הוסיפו טריי נוסף. עוד מהלך קבוצתי, וזה היה תורו של הקפטן, סטרלינג מורטלוק, לסיים – 3:10. בדקה ה-52 פגע סופסוף מאט גיטאו, שקודם לכן החטיא שתי המרות, והגדיל את היתרון ל-3:13. חמש דקות אחר כך, גיטאו גם החזיר את האורחים למשחק אחרי שהשופט ברייס לורנס קבע שהוא החזיק בכדור בידיים בתוך הראק, ובוץ' ג'יימס צימצם.

סטיין הבקיע כדור עונשין נוסף 10 דקות לסיום והאורחים המשיכו ללחוץ בניסיון להשיג טריי מנצח, אך האוסיז מנעו מהם ובריק בארנס, אחת התגליות מאליפות העולם האחרונה, חתם עם שער שדה, שתי דקות משריקת הסיום - 9:16.

האורחים יכולים להיות מעודדים מכך שהם יצאו לפחות עם ניצחון אחד מהמסע באוסטרליה וניו זילנד, לקראת שלושת משחקי הבית שלהם בהמשך. מבחינת האוסטרלים, תמיד טוב לפתוח טורניר בניצחון, במיוחד על אלופת העולם.

צוברי הנקודות:

אוסטרליה:

טרייז – לוטה טקירי, סטרלינג מורטלוק
עונשין – מאט גיטאו
שער שדה – בריק בארנס

דרום אפריקה:

עונשין – פראנסואה סטיין 2, בוץ' ג'יימס.

הטבלה:

ניו זילנד 1-0-1 0 1 38-47 5
דרום אפריקה 2-0-1 0 1 63-47 5
אוסטרליה 0-0-1 0 0 9-16 4

בשבוע הבא : אוסטרליה מארחת את ניו זילנד בסידני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully