וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משאלת מוות 10

19.7.2008 / 12:38

ברונסון ארויו השבית את המטס והשאיר את הרצף שלהם על 10 ניצחונות עם 2:5 לסינסינטי. טמפה ביי ניצחה, בוסטון הפסידה, הרייז בפסגה

סינסינטי - ניו יורק מטס 2:5

ברונסון ארויו הוא לא מגיש יציב, אבל כשהוא בזון קשה לעצור אותו. ארויו טיגן ארבעה חובטים של המטס בשמונה אינינגים של עבודה, פרנסיסקו קורדרו ביצע את מלאכת השמירה וניו יורק הפסידה לראשונה אחרי עשרה ניצחונות, כשהיא מפנה לפילדלפיה את המקום הראשון בבית, יממה אחת אחרי שתפסה אותו. "מגיעות להם טפיחות על השכם, אנחנו צריכים לעבוד קשה", החמיא ג'רי מנואל, מאמן המטס, לרדס. ג'יי ברוס חבט להומר על ג'ון מיין הבלתי יציב, שנטש אחרי 4.2 אינינגים בלבד עם ההפסד.


יוסטון - שיקגו קאבס 1:2

מילווקי ניצחה, סט. לואיס ניצחה ועם ההפסד של הקאבס אולי קיבלנו איזשהו איתות לדרמה שצפויה בחודשיים וחצי האחרונים של העונה. האנטר פנס חבט לדאבל בתחתית האינינג התשיעי והעניק את ה-W לג'ף גרי. קודם לכן העלה ג'ים אדמונדס את שיקגו ליתרון עם הומר, קרלוס לי השווה עם הומר משלו באינינג השביעי. שבעה ושלושה לבריאן מולר ביוסטון, שבעה ושישה לטד לילי בשיקגו. בובי האורי הוא המגיש המפסיד.


אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 8:7

בסיום הסדרה הזו ייתכן שהדודג'רס ימצאו את עצמם בראש בית המערב. סליחה, כבר אחרי משחק אחד הם בראש בית המערב, כשהניצחון סידר להם מאזן שווה עם הדיאמונדבקס (49:47). נומאר גארסיהפארה חבט לשני הומרים וג'יימס לוני הוסיף הומר מכריע על דאג סלייטן באינינג ה-11, כדי להעניק ללוס אנג'לס מקדמה חשובה בסדרה. הומר גם למאט קמפ, ניצחון לקורי וייד ושמירה לג'ונתן ברוקסטון.


פלורידה - פילדלפיה 4:2

אחרי שאיבדו את המקום הראשון, הפיליז חזרו אליו עם הופעה סולידית של ג'יימי מוייר (שישה ושלושה) ושמירה מספר 21 ב-21 הזדמנויות של בראד לידג'. ריאן הווארד חבט להומר מספר 29 וג'ף ג'נקינס הוסיף אחד, שניהם על ריקי נולאסקו, שאחרי חודש חם במיוחד התקרר קצת, אבל עדיין סגר שבעה וחמישה.


סן פרנסיסקו - מילווקי 9:1

סי. סי. סבאתיה שועט קדימה. הסיי יאנג של ה-AL בעונה שעברה סגר משחק מלא שני ברציפות, כשהוא מכיש עשרה חובטים בתשעה אינינגים של עבודה. פרינס פילדר ומייק קמרון חבטו להומרים, מאט קיין רשם את ההפסד. בעקבות הניצחון מרוחקים הברוורס ארבעה משחקים מהקאבס.


סט. לואיס - סן דייגו 7:11

והקרדינלס מרוחקים רק שלושה. אמנם הפאדרס הצליחו באופן נדיר לשים שבע ריצות על הלוח, אבל הומרים של ריאן לודוויק וריק אנקייל וארבע ריצות באינינג השמיני הוציאו את המשחק מידי סן דייגו. קייל מקלילן עם הניצחון, הית' בל עם ההפסד. הומרים לג'ודי גרוט וחליל גרין בסן דייגו.


קולורדו - פיטסבורג 2:5

גלנדון ראש הגיש 5.2 אינינגים ונעזר בשמירה של בריאן פואנטס, מאט הולידיי, בראד הופ וסת' סמית' חבטו להומרים ברוקיז. הפסד לאיאן סנל הגרוטאה, הומר לחוזה באוטיסטה בפיטסבורג.


אטלנטה - וושינגטון 6:7

טים הדסון עם הניצחון, מייק גונזאלס עם השמירה וטים רדינג עם ההפסד, וצלחנו את השיעמומון הזה.

כשגארט אנדרסון מתעורר

לוס אנג'לס איינג'לס - בוסטון 3:11

אחרי שתי הופעות לא טובות חזר ג'ון לאקי לעצמו, כשהגיש שבעה אינינגים והקפיא שישה חובטים. הוא נעזר בהומר, בחמישה ריביז וב-4 חבטות ב-4 מעמדי צלחת של גארט אנדרסון הותיק. בבוסטון ממשיך קליי בוכהולץ לאכזב לאחר שספג שמונה ריצות, והתהיה היא אם טרי פרנקונה לא חושב על ג'סטין מאסטרסון, אותו הוריד למיינורס כדי לפנות לבוכהולץ מקום. הומרים למני רמירז וקווין יוקיליס ברד סוקס, שאיבדו את המקום הראשון בבית לטמפה ביי.


טמפה ביי - טורונטו 1:2

כשהרייז חוזרים הביתה, ובמיוחד כשג'יימס שילדס על הגבעה, הם מרגישים טוב יותר. שילדס הגיש שבעה אינינגים ואיוורר שישה חובטים, כשהוא נעזר בהומר של בן זובריסט באינינג השביעי על איי ג'יי בארנט. בארנט לא היה נגיע לפני כן, אבל ההומר בן שתי הריצות הקנה לו הפסד לאחר שבעה וארבעה. גרנט בלפור עם השמירה.


ניו יורק יאנקיז - אוקלנד 1:7

בעוד האייז עושים קולות של "אנחנו כבר ויתרנו", מייק מוסינה והיאנקיז לא חושבים לרגע על פרישה בספטמבר. מוס הגיש שישה וקטל שישה, כשהוא נעזר בהומר מספר 20 העונה של אלכס רודריגז ובהומר נוסף של רובינסון קאנו. גרג סמית' עם ההפסד. בניו יורק פתח ריצ'י סקסון בהרכב, עם מאזן של חבטה, הכנסת רץ, סטרייקאאוט (איך אפשר שלא) ו... הולכה. מי הדפוק שמוליך את ריצ'י סקסון?


בולטימור - דטרויט 4:7

הטייגרס פשוט לא מצליחים למצוא את הגרוב שיהפוך אותם לפקטור במאבק, ושעון החול של העונה התהפך כבר. ג'רמי גאת'רי ניטרל חמישה חובטים בשישה אינינגים ולוק סקוט חבט לשני הומרים, כדי להעניק ניצחון לאוריולס. אוברי האף ומלווין מורה הוסיפו הומרים משלהם, ג'ורג' שריל סיפק שמירה מספר 29 העונה. הומר לאיבאן רודריגז, הפסד לארמנדו גלאראגה בדטרויט.


שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 5:9

שש ריצות של הגרביים על זאק גריינקי כבר באינינג הראשון הספיקו למארק בהרלי לשייט לניצחון. זה היה שיוט עם קצת גלים, אבל בהרלי זכה ב-W לאחר שבעה אינינגים, שלושה טיגונים וארבע ריצות, שלוש מהן לחובתו. קרלוס קוונטין עם הומר לשיקגו, בילי באטלר עם אחד לקנזס סיטי והגרביים שמרו על פער של משחק וחצי ממינסוטה בראש הבית.


מינסוטה - טקסס 0:6

אלא שהטווינס לא נכנעים, והציגו את הנשק החם שלהם, גלן פרקינס, שלא נבהל מהמחבטים הלוהטים של הריינג'רס. פרקינס הגיש שישה אינינגים טובים וזכה בניצחון על קווין מילווד. ארבע חבטות לדלמון יאנג בטווינס.


סיאטל - קליבלנד 2:8

משחק בין שתי קבוצות חסרות שאיפות. גראנד סלאם של ראון אאיבנייז עשה את ההבדל כבר באינינג השני, חוזה לופז הוסיף הומר ופליקס הרננדז ניצח עם שישה ושמונה. ארון לאפי עם ההפסד, הומר לקייסי בלייק בקליבלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully