וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביבאן פרנסמן ייבחן במכבי נתניה

אריק רחמיאן

19.7.2008 / 22:02

אם הדרום אפריקאי ירשים הוא יצורף לסגל. חיימוביץ' לאחר אימון הבכורה: "הגעתי לקבוצה איכותית". הקבוצה הפסידה 2:1 לשאפהאוזן

אחרי שהבטיח את איוש עמדת הבלם עם החתמתו של זאב חיימוביץ', נרגע מעט מאמן מכבי נתניה, לותר מתיאוס. כעת מתפנה הגרמני לחיזוק הקבוצה בשחקן זר, וברור שמעמדם של פרנסיס קיויו ואוקוצ'ה מתערער בקופסה.

לפנות בוקר (שבת) נחת שחקן קבוצת מורוקה סואלוס הדרום אפריקאית, במחנה האימונים של מכבי נתניה באוסטריה. השחקן ביבאן פרנסמן, בן 24 וחצי (1.87 מ'), מתופקד בכמה עמדות, ויכול לשחקן כבלם וקשר. השחקן רשם 8 הופעות בסגל נבחרת דרום אפריקה, מהן 3 הופעות במסגרת מוקדמות מונדיאל 2010. השחקן ייבחן בקבוצה הערב, ואם ירשים, יצורף לסגל של מתיאוס.

בבוקר כבר ערך השחקן את אימון הבכורה שלו ולאחר שמתיאוס ערך היכרות בינו ובין שחקני מכבי נתניה, התקבל השחקן במחיאות כפיים.

יחד עם זאת, בבירור שנערך התברר כי השחקן היה אמור לשחק במ.ס אשדוד כבר בעונה שעברה, ובחלון העברות בינואר האחרון הגיע לסיכום עם הקבוצה. אולם רגע לפני שעלה למטוס לארץ הודיע השחקן כי הוא נשאר בקבוצתו. גורמים באשדוד הביעו תמיהה לנוכח העובדה שנתניה מפרסמת את העובדה שמדובר בשחקן שיכול לשחק בקישור. למיטב ידיעתו של אותו גורם באשדוד מדובר בבלם שמשחק מעת לעת גם כמגן ימני. כעת נשאלת השאלה האם מכבי נתניה זקוקה לשחקן בעמדה זו, לאחר החתמתו של זאב חיימוביץ'.

נתניה הפסידה הערב (שבת) 2:1 לפ.צ שפהאוזן מהליגה השוויצרית השנייה, במשחק אימון. השוויצרים כבשו צמד בדקות 40 ו-83 (פנדל) לפני שדדי בן דיין צימק בנגיחה אחרי כדור חופשי של רביד גזל, בתוספת הזמן. ברוך דגו וזאב חיימוביץ' נכנסו בתחילת המחצית השנייה וערכו הופעות בכורה בנתניה. לותר מתיאוס פתח עם שחקני ספסל רבים, ביניהם גם השוער דניאל ליפשיץ. החלוץ אובודו אוקוצ'ה, שפתח במשחק, הציג יכולת חלשה ומעמדו בקבוצה ממשיך להתערער.

פציעות קלות לרוזנטל וטאזמטה

אתמול הובעו חשש גדול ודאגה נוכח פציעתו של הקשר הצ'יליאני סבסטיאן רוזנטל, שנפצע במהלך האימון. אתמול נלקח הצ'יליאני לבדיקות בבית החולים והיום הוא עבר בדיקת MRI, כשלאחריה התברר כי הוא סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי ויזדקק לתקופת החלמה של בין שבועיים לשלושה, כשבתקופה הזו הוא יעבור טיפולים.

גם תיירי טאזמטה עבר בדיקה דומה היום והתברר כי הוא סובל מדורבן בעקב. ביום שני הוא יקיים טיפול מיוחד, ולאחריו הוא צפוי להיעדר בין שבוע לעשרה ימים.

אין שקט גם מכיוונו של השוער לירן שטראובר, שהתלונן על כאבים עזים בכף היד ונלקח אף הוא לבדיקות בבית החולים. לאחר סדרת צילומים התברר שהוא סובל משטף דם ואין לו שבר ביד. השוער הצטווה לנוח מספר ימים. מנגד, הצוות הרפואי והמקצועי מרוצים מקצב החלמתם של גולן חרמון ואיתי שכטר.

"אני שמח שהגעתי למכבי נתניה", אמר זאב חיימוביץ', שערך אמש את אימון הבכורה. "כבר מהרגע הראשון אפשר היה להרגיש שהגעתי לקבוצה איכותית, שהשחקנים בה מחוברים. אני שמח להיות חלק מהמקום הזה".

עדכון ראשון: 19.7 10:37
עדכון אחרון: 19.7 22:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully