וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיחקנו נגד קבוצה אלימה מאוד"

אסף שקד

18.7.2008 / 21:15

מנהל בית"ר ירושלים, מנחם נידם, הסביר את שתי התקריות האלימות ב-2:2 של האלופה מול פרטיזן בלגרד: "הם הביאו אוהדים שתויים"

בית"ר ירושלים ממשיכה לצלוע בהכנות שלה לקראת המשחק החשוב מול ויסלה קראקוב במוקדמות ליגת האלופות. אחרי שבשני המשחקים האחרונים היא לא הצליחה לנצח, גם הערב (שישי) היא התקשתה לעשות זאת ולא הצליחה להשלים את משחקה, שהסתיים לפני הזמן במצב של 2:2 מול פרטיזן בלגרד.

שני אירועים אלימים בהשתתפות סבסטיאן אבראו ואריק בנאדו העיבו על הספורטיביות של המשחק, ועל אף נקודת האור של יצחק שום מההתקפה, שסיימה עם שני שערים, מאמן בית"ר ירושלים צריך בעיקר לחשוב איך הוא מרגיע את השחקנים שלו, שהתפרצו פעמיים למגרש והיו שותפים להתלהטות היצרים.

במשחק עצמו, בית"ר נראתה מעט כבויה במהלך המשחק, על אף העובדה שהיא הגיעה למספר הזדמנויות מעניינות. אלא ששתי טעויות בהגנה הולידו את שני השערים לסרבים, שהצליחו להשוות שש דקות לסיום המשחק.

בית"ר פתחה בהרכב זהה לזה שהפסיד לראפיד בוקרשט, כשדאריו פרננדס חזר לספסל ואילו מיכאל זנדברג, שהיה פצוע מול סושו, חזר להרכב. למרות דקות לא טובות בפתיחה של האלופה הישראלית, היא עלתה ליתרון אחרי 12 דקות: כדור חופשי של אבירם ברוכיאן לא הורחק טוב על ידי הסרבים והגיע אל כריסטיאן אלברז, שכבש מקרוב.

דקה אחרי השער, תקרית בין סבסטיאן אבראו למוריירה הפורטוגלי השאירה את השניים מחוץ למשחק בעקבות חילופי מהלומות בין השניים. למרות ההרחקה, החליט השופט לאפשר ליצחק שום לבצע חילוף במקום אבראו המורחק. כך או כך, בדקה ה-30 פרטיזן השוותה כשכדור חופשי של טומסיץ' עבר את ההגנה ובעיקר את אלברז ומצא את פאונוביץ', שבעט משמונה מטר פנימה.

שבע דקות לסיום המשחק בית"ר עלתה ל-1:2 כשכדור קרן של משה אוחיון הורחק לא טוב על ידי פרטיזן והגיע לאבירם ברוכיאן, שבעט חזק פנימה. דקה עברה ושוב כשל בהגנה הבית"רית, כשכדור חופשי נוסף של פרטיזן הוגבה על הרחבה, וגורגוביץ' נגח פנימה.

לפני סיום המשחק עוד תקרית חריפה אירעה בהשתתפות שחקני שתי הקבוצות, כשעליהן ניצח אריק בנאדו, שהתלהם על השוער הסרבי. התקרית יצרה מהומה כוללת, שגרמה לשופט לשרוק לסיום המשחק.

מנחם נידם: "האוהדים שלהם פגעו בשחקנים שלנו"

בסיום המשחק ניסו בבית"ר ירושלים להסביר את שתי ההתפרצויות ובייחוד את האחרונה, בה היו מעורבים כאמור בנאדו, עידן טל ואלברז. מנהל הקבוצה, מנחם נידם, אמר על כך: "שיחקנו נגד קבוצה אלימה מאוד. כל המשחק, משריקת הפתיחה ועד הסיום, היה אלים ולא רק בשני האירועים שהיו. מההתחלה אפשר היה לראות דחיפות, עבירות חזקות זריקות כדורים ואז גם ראינו את האגרוף לאבראו. כל האלימות לאורך המשחק הביאה לפיצוץ בסיום".

את סיום המשחק משחזר נידם: "בדקה ה-90 השוער שלהם יצא מהשער 20 מטר כדי לדחוף את בן שושן. הם הביאו איתם המון אוהדים שקיללו כל המשחק והיו שתויים מבירה. כל המשחק התלוננו על כך שהשופט הוא סרבי וזה היה ברור שבמהלך המשחק בכל התקריות הקטנות הוא סייע להם. לזכותו ייאמר, שלאחר התגרה הוא עשה בצדק כשסיים את המשחק. בסיום האוהדים שלהם השתתפו בבלגאן ופגעו בשחקנים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully