וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: עזריאל יתופקד בכנף כדי לצבור דקות משחק

18.7.2008 / 17:35

זאת בגלל ריבוי החלוצים בקבוצה. יוסי רוזן נמצא בתוכניות. מרק גורמן סיכם ויתופקד כבלם. צמד הגנאים הבטיחו שיגיעו ישירות לישראל

יוסי רוזן נמצא בתוכניות של הצוות המקצועי בהפועל פתח תקוה. המאמן אלי מחפוד והמנהל המקצועי זאב זלצר מעוניינים שהקשר, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, ימשיך. רוזן, ששוהה כעת עם הקבצה במחנה האימונים בבולגריה, רוצה להישאר אבל מחכה להתפתחויות משום שהתחרות על ההרכב היא גדולה.

החלוץ חן עזריאל יתופקד כשחקן כנף במהלך העונה הבאה ולא כחלוץ, כפי שחשבו בקבוצה בתחילה. עזריאל, ששיחק בעמדה זו בבית"ר ירושלים, קיבל בתחילת העונה הבטחה לקרדיט רחב מהצוות המקצועי. לקבוצה כבר יש חלוץ זר אחד, פטי נימבה, והחלוץ השני, עמנואל אוסיי בנאיני, אמור להצטרף בשבוע הבא לאימונים בישראל. גם הבלם הגנאי ג'ון בויה אמור להגיע ארצה באותה טיסה.

מרק גורמן מטוברוק סיכם בקבוצה ויתופקד בעונה הבאה כבלם, למרות ששיחק בעיקר בתפקיד הקשר האחורי. מחפוד וזלצר מעריכים מאוד את השחקן. זלצר, יחד עם המנכ"ל אפי צפריר, יחזרו כנראה בתחילת השבוע ארצה על מנת לטפל בעניינים השוטפים של הקבוצה. ביום חמישי תשוב שאר הקבוצה לישראל.

אתמול הפסידה פתח תקוה לפירין בלאגובראד מהליגה הראשונה בבולגריה, 1:0. מחפוד אמר לאחר המשחק: "זה היה ניסוי כלים נוסף, בחנו המון שחקנים. הקבוצה מתגבשת". החלוץ אלנתן סלמי נפצע במהלך המשחק והוא לא מתאמן. מחר תשחק הקבוצה מול קבוצת פטריץ'. על ההגרלה שזימנה לקבוצה בשני המחזורים הראשונים משחקי חוץ, מול עירוני קריית שמונה ומכבי נתניה אמר מחפוד: "זאת פתיחה לא קלה, אבל בסוף כולן צריכות לשחק נגד כולן". הדברי הפתח תקוואי יתקיים במחזור השביעי של הליגה. הפועל תארח את הדרבי הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully