וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - לה קורוניה: לפעמים חלומות מתגשמים

יצחק סולומון

17.7.2008 / 16:48

בסכנין יודעים ש”לשחק נגד לה קורוניה זה חלום”, אבל מפנטזים גם על ניצחון. לוטינה, מאמן היריבה חושש משאננות ותרגל שלושה בלמים

"לשחק נגד לה קורניה זה חלום. היה שווה לעשות את כל המאמץ במקדוניה, כדי לשחק עם קבוצה מאחת הליגות הבכירות באירופה", אמר יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, ערב המשחק הערב (שבת, 20:00, אצטדיון קריית אליעזר), במסגרת הסבוב השלישי של האינטרטוטו. המנצחת בסיכום שני המשחקים, תעפיל לסיבוב המוקדם השני של גביע אופ"א.

גנאים סיפר שקיימת בסכנין אבל ניסה להרגיע: "אנשים לא יוצאים מהכלים, כי אסור לשכוח שכבר שיחקנו נגד ניוקאסל, כך שיריבות בסדר גודל כזה מוכרות לנו". במשחק מול רנובה המקדונית ציפו בסכנין ל- 6,000 צופים, אבל התאכזבו כאשר הגיעו רק כ- 1,500בלבד. גנאים משוכנע שמחר זה לא יחזור על עצמו: "בכל זאת, אי אפשר להשוות את רנובה לדפורטיבו לה קורוניה", אמר היו"ר. כרטיס למשחק יעלה 80 שקל למבוגר ו- 40 לנוער ולילדים. אוהדים רבים כועסים וטוענים כי מחירי הכרטיסים עדיין יקרים.

המאמן פרדי דוד קיים ביום שישי את האימון המסכם באצטדיון קריית אליעזר. דוד ייאלץ להסתדר ללא הקפטן, השוער מאיר כהן, המחלים מניתוח, וללא הקשר המוצהב חאלד חלאיילה. מאיר כהן: "אני לא נרדם בלילה מרוב דיכאון. חלמתי לשחק במשחק מול קבוצה גדולה". חלאיילה: "מאוד רציתי לשחק, אבל אין מה לעשות. כרטיסים צהובים הם חלק מהמשחק. אני מתנחם בכך שבספרד כבר אשחק".

מנגד, יעמדו לרשותו של פרדי דוד שלושה שחקנים חדשים שמתגברים את הסגל: הגנאי ברנארד בורטי, הקונגולזי מזואה אנסומבו, וטל חן. אנסומבו וחן לא אמורים לפתוח בהרכב, אבל הגנאי בורטי אמור לערוך הופעת בכורה במדי סכנין.

ההרכב המשוער: עומרי אלון, עלי עותמן, יא יא פטי, עלא אבו סאלח (טל חן), בסאם גנאים, חיים בנון, יניב לוזון, חאמד גנאים, מוסא שעבן (מזואה אנסומבו), עבד רבאח, ברנארד בורטי

לוטינה תירגל הגנה מעובה

בדפורטיבו לה קורוניה, שנחתה בישראל בסגל חסר מאוד, מנסים בעיקר למנוע שאננות בקרב השחקנים, שהצהירו בתקשורת הספרדית שהם פייבוריטים ברורים למשחק. המאמן, מיגל אנחל לוטינה רוצה לחזור הביתה עם תוצאה טובה, ולא מקל ראש ביריבה. "מה שמדאיג אותי זה שאנחנו לא מתייחסים למשחק ברצינות. אסור לנו לעשות טעויות ולא להקל ראש ביריבה. צריך להתייחס למפעל ולסכנין ברצינות", אמר המאמן לתקשורת הספרדית.

במועדון רוצים מאוד לחזור לשחק בגביע אופ"א, לאחר שלוש שנים בהן הקבוצה לא השתתפה במפעל אירופי בכיר. אגב, אם לה קורוניה תעבור את סכנין, בין יריבותיה האפשריות בגביע אופ"א יהיו גם מכבי נתניה וקרית שמונה, במידה וזו תעבור את מוגרן ממונטנגרו.

לה קורוניה החלה להתאמן רק בתחילת החודש, וחזרה השבוע ממסע שכלל שני משחקי אימון בדנמרק. שחקנים בכירים כמו פבריסיו קולוצ'יני, דה גוזמאן וגוורדאדו לא הגיעו לישראל, בשל חופשות או פציעות. בהרכב לה קורוניה צפויים לפתוח מספר שחקנים ששייכים לסגל קבוצת המילואים, ביניהם: הבלמים דויד רושלה וחואן אנטוניו גונזאלס, המכונה חואנאן והשוער פבריסיו. שחקני הרכש, עומאר בראבו ומיסטה, לא יפתחו בהרכב, כמו גם השוער דני ארנזוביה.

"סכנין משחקת כדורגל טוב ויש לה יתרון עלינו בכך שהיא מתאמנת ומשחקת משחקים רשמיים תקופה ארוכה יותר מאיתנו", הוסיף לוטינה. המאמן תירגל הרכב שכולל שלושה בלמים, וחלוץ חוד בודד, ריקי. את הקישור ינהיג חואן ואלרון, שחוזר למגרשים אחרי תקופה ארוכה. הבלם לופו הפצוע נמצא בספק גדול למשחק.

לפני המשחק, בשבת בבוקר, יצאה לה קורוניה לביקור בכנסיית הבשורה בנצרת, ומשם תמשיך לאצטדיון קרית אליעזר, כפי שדיווח האתר הרשמי של המועדון.

ההרכב המשוער: פבריסיו אוגוסטו, מנואל פאבלו, דויד רושלה (לופו), פיסקו, חואנאן, פיליפה לואיס, חואן רודריגז, סרג'יו, חואן ואלרון, אנחל לאפיטה, ריקי

עדכון ראשון: 16:53, 18/07/08
עדכון אחרון: 16:48, 19/07/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully