וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף אחד מהפועל לא דיבר איתי"

בהפועל ת"א רוצים להחזיר את סלים טועמה, אבל הקשר טען שלא קיבל פנייה. בן בסט עדיין רחוק מהקבוצה. שביעות רצון מהניצחון על יובנס

בהפועל תל אביב מרוצים מהניצחון 0:3 על יובנס דוגאנה, תוצאה שתעלה את הקבוצה כמעט בוודאות למשחקי הסיבוב המוקדם השני של גביע אופ"א. עידן סרור, שבעונה הקודמת לא זכה לדקות משחק רבות, קיבל הזדמנות מהמאמן אלי גוטמן, והחזיר לו בצמד. "עידן קיבל צ'אנס והבקיע, אלו שערים שנותנים ביטחון לשחקן, אני מאמין שתהיה לו עונה טובה". אמר אחד השחקנים בקבוצה.

יחד עם זאת, במועדון מבינים כי הקבוצה זקוקה לחיזוק הסגל הקיים. אמש (חמישי) לקראת סיום המשחק שרו האוהדים שירי עידוד לסלים טועמה. האוהדים, כמו גם ההנהלה והצוות המקצועי, מקווים לראות את טועמה במדים האדומים בשנה הבאה. בהפועל תל אביב דובר רבות על החזרתו של טועמה, קשרה של סטנדרד ליאז', לקבוצה.

"קודם כל זה מרגש לשמוע שהקהל האדום שר לי, אני יודע שהם אוהבים אותי ואני מאוד אוהב אותם. זה חיבור שיש לי עם הקהל של הפועל". אמר טועמה והוסיף: "קשה לי לומר מהם הסיכויים שאשחק בהפועל שנה הבאה, באמת שאין לי מושג. אני שחקן של סטאנדרד ליאז', חוץ מזה אף אחד לא פנה אלי מהפועל ואף אחד לא דיבר איתי. על הדברים האלו אני שומע רק מהתקשורת".

בהמשך לידיעה שפורסמה אתמול, לפיה מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק ייפגש עם עדן בן בסט ויציע לו פעם נוספת לחתום ולהאריך את חוזהו בחיפה לשלוש שנים, הבוקר נפגש צ'יזיק עם השחקן ועורך דינו. השחקן עצמו הציע פיתרון משלו לסוגיה והיא קניית כרטיסו בעצמו, אך ההצעה החדשה אינה עולה בהרבה על ההצעה של הפועל תל אביב, ולכן בשלב זה עדיין קיימים פערים גדולים בין הצדדים. גורם בחיפה טען: "כל עוד בן בסט לא יסכים לתנאים שלנו הוא לא ישוחרר להפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully