וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי חתם לשנתיים במכבי ת"א

18.7.2008 / 16:31

אחרי שהצדדים נרגעו, השחקן חתם על החוזה והודה: ”כל אורך הדרך אמרתי שאני מכביסט”. אולימפיאקוס תגיע למשחק הוקרה לוויצ’יץ’

עמרי כספי חתם היום (שישי) על חוזהו במכבי תל אביב לשנתיים. לאחר שנראה היה בימים האחרונים כי היחסים בין השחקן למועדון עולים על שרטון, זאת בעקבות ההתבטאויות של נציגי השחקן שהאשימו את הקבוצה בביטול ההבנות שהושגו, ומנגד האיומים מצד אנשי מכבי ללכת לבוררות - ביממה האחרונה חלה התקרבות משמעותית בין הצדדים, שניסו להרגיע את המתיחות ולהגיע להסכם.

השחקן אמר לאחר שחתם על החוזה: "לכל אורך הדרך אמרתי שאני מכביסט. אני מצטער אם הדברים יצאו מפרופורציות במהלך המשא ומתן. אני שמח לתת את כל כולי להצלחת מועדון הבית שלי". כספי חתם על החוזה תמורת כ-300 אלף דולר לעונה ובקיץ הבא הוא יחזיק בסעיף יציאה ל-NBA.

עדכון ראשון: 18/7/08 12:41
עדכון אחרון: 18/7/08 16:31

ב-4 באוקטובר: ניקולה חוזר להיכל

אוהדי מכבי תל אביב מחכים בקוצר רוח ל-8 בינואר, אז אמורה הקבוצה לארח בהיכל את אולימפיאקוס פיראוס במסגרת היורוליג, אך מתברר שהאוהדים בצהוב יוכלו לפגוש את שחקניהם לשעבר מוקדם משציפו. בשעות האחרונות סוכם כי כבר ב-4 באוקטובר תגיע אולימפיאקוס ארצה למשחק מיוחד מול מכבי ת"א, שיעמוד בסימן הוקרה לניקולה וויצ'יץ'.

וויצ'יץ', שעזב לפני כחודש את מכבי לאחר שש עונות נהדרות בהן זכה עם הקבוצה בכל התארים האפשריים, יגיע למשחק פרידה, שכמובן גם יהווה הכנה לקראת העונה הקרובה עבור שתי הקבוצות. מי שעוד יגיע עם אולימפיאקוס הוא יותם הלפרין, כמו גם יתר שחקני הרכש הנוצצים שצירפה במהלך הפגרה הקבוצה מפיראוס.

מבחינת מכבי יהיה זה מבחן מסקרן ראשון לקבוצה החדשה שבונה אפי בירנבוים, לעיני אולם שיתמלא כנראה לכבודו של וויצ'יץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully