וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגרה? הצחקתם אותם

18.7.2008 / 9:50

ארבע ריצות באינינג התשיעי היקנו למטס ניצחון עשירי ברציפות, 8:10 בסינסינטי, ומקום ראשון ב-NL מזרח. ג'ו בלנטון עבר לפילדלפיה

סינסינטי - ניו יורק מטס 10:8

כשהולך, הכל הולך, ולניו יורק מטס הולך בגדול בימים אלה. למרות יכולת חלשה במיוחד של יוהאן סנטנה ולמרות שנדמה היה שהנה מסתיים לו רצף הניצחונות, בא האינינג התשיעי שבו חבט דייויד רייט להומר משווה בן שתי ריצות, קרלוס דלגאדו הכניס את הריצה המנצחת בסינגל ופרננדו טאטיס הלוהט הוסיף דאבל בדרך למהפך הגדול. גם טאטיס ודלגאדו, אגב, חבטו להומרים קודם לכן. המטס עם עשרה ניצחונות רצופים ולא פחות חשוב מכך - מקום ראשון ב-NL מזרח, לראשונה מאז ה-19 באפריל. סנטנה סיים את המשחק אחרי ארבעה אינינגים, כשברביעי הוא סופג חמש ריצות. דואנר סאנצ'ז זכה בניצחון, בילי וגנר בשמירה ופרנסיסקו קורדרו עם ההפסד. אדם דאן ואדווין אנקרנסיון עם הומרים לרדס.


סט. לואיס - סן דייגו 3:4

טרוי גלאוס פשוט רותח בשבועות האחרונים. שחקן הבסיס השלישי של הקרדינלס, אחד מסיפורי הקאמבק של השנה, חבט להומרים מספר 16 ו-17 על ג'ייק פיבי, ריק אנקייל, סיפור בפני עצמו, רשם את ה-21 שלו וקייל לוהש שוב היה יעיל בהגשה עם שבעה וארבעה, כדי להקנות לציפורים האדומות ניצחון נאה. ריאן פרנקלין עם שמירה מספר 13, שבעה ושבעה לפיבי בהפסד, הומר לאדגר גונזאלס בסן דייגו.


קולורדו - פיטסבורג 3:5

אובלדו חימנז נקלע לפיגור 3:0 באינינג השלישי, אבל עם שבעה אינינגים טובים ותמיכה התקפית בהמשך קצר את הניצחון. הומר ושלושה ריביז לכריס יאנטה, שמירה לבריאן פואנטס והפסד לפול מאהולם.


בולטימור - דטרויט 6:5

האוריולס ממשיכים במסע ההתפרקות שלהם, כשהטייגרס יודעים שהריצה שלהם תחל עכשיו או לעולם לא. מרקוס ת'יימס, גארי שפילד וברנדון אינג' עם הומרים לדטרויט, קני רוג'רס עם הניצחון וטוד ג'ונס עם השמירה. גארט אולסון עם ההפסד, הומר למלווין מורה בבולטימור.

חדשות הליגה: לאחר שהעבירה את ריץ' הארדן לשיקגו קאבס, ביצעה אוקלנד עוד טרייד על אחד המגישים המשמעותיים שלה. הפעם מדובר בג'ו בלנטון, אותו העבירו האייז לפילדלפיה תמורת שלושה שחקנים מהמיינורס.

היאנקיז הרימו משוק השחקנים החופשיים את ריצ'י סקסון, ששוחרר בשבוע שעבר מסיאטל. הם ישלמו לו פחות מ-200 אלף דולר (שכר המינימום השנתי הוא 390 אלף דולר, והשכר לפחות מחצי עונה בהתאם), בעוד המארינרס ייאלצו לשלם את יתרת חוזהו - 14 מיליון דולר.

* בעקבות שבוע האולסטאר לקחה גם פינת "עשר של שבוע" חופשונת. נתראה בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully