וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חודשו המגעים עם רנאטו

17.7.2008 / 20:30

השחקן עדיין לא פוסל את חזרתו לקבוצה. חיפה שוב תציע לבן בסט חוזה ארוך טווח. הקבוצה הביסה 0:3 את מכבי אחי נצרת. ריבולקה הרשים

מכבי חיפה חידשה את המגעים עם סוכניו של החלוץ רנאטו, והשיחות יימשכו בימים הקרובים. השחקן עצמו מעדיף לשחק בברזיל, אבל הוא אינו מרוצה מההצעות שקיבל לאחרונה ובסביבתו אמרו: "הוא לא פוסל אפשרות לחזור אם לא ימצא קבוצה מתאימה".

המנכ"ל איתמר צ'יזיק ייפגש עם סוכנו של עדן בן בסט בניסיון ליישב את המחלוקת בין הצדדים. בן בסט, ששלח מכתב התראה לצ'יזיק (במועדון, אגב, עדיין לא קיבלו אותו), דורש להפחית את הסכום שחיפה דורשת עבור כרטיסו, כחצי מליון דולר. בחיפה ינסו לשכנע את בן בסט לחתום על חוזה לשלוש שנים.

החלוץ שלומי ארבייטמן יישאר כנראה בקבוצה וגובה החוזה שלו יהיה כ-133 אלף דולר. שיחה בין צ'יזיק לסוכנו של השחקן, גלעד קצב, אמורה להתקיים בקרוב.

בנושא אחר: מסתבר שחלק משחקני חיפה היו מרוצים מאוד מהעובדה שהתקלחו לפני ארבעה ימים עם צינור בחצר מתקן האימונים. המאמן אלישע לוי אסר על השחקנים להיכנס לחדר האוכל במתקן האימונים עד שאחרון השחקנים יסיים להתקלח. "לפעמים זה בלתי נסבל כי יש שחקנים שמתקלחים לאט ומעכבים אותנו ביציאה הביתה", העידו שחקנים בקבוצה, אך מאידך הוסיפו "אלישע לוי גורם לנו להתרכז בכדורגל, בסדר ובמשמעת ולא בכל מה שמסביב".

במסגרת ההכנות אירחה היום (חמישי) מכבי חיפה, במתקן האימונים בכפר גלים, את מכבי אח"י נצרת, ולא התקשתה לנצח 0:3 משערים של יניב קטן, מוחמד גדיר ושלומי ארבייטמן. הקשר האוקראיני סרגיי ריבולקה המשיך להרשים את המאמן אלישע לוי. גם הקשר האחורי המקרוני, איונג אנו, עדיין נבחן. כרגע נראה שהוא לא ייצא למחנה האימונים באוסטריה.

עדכון ראשון: 17/7/08 14:51
עדכון אחרון: 17/7/08 20:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully