וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלברז יעבור בדיקות מכריעות

אסף שקד

17.7.2008 / 11:08

הצוות הרפואי של בית"ר ירושלים יאבחן סופית אם המגן הצ'יליאני זקוק לניתוח. בקבוצה מכינים את טודורוב הבולגרי כחלופה

יממה גורלית הולכת לעבור על מגינה הצ'יליאני של בית"ר ירושלים, כריסטיאן אלברז, במהלכה יבדוק הצוות הרפואי את מצבו ויחליט האם השחקן יצטרך לעבור ניתוח או לא.

אלברז שיחק 60 דקות בשני המשחקים האחרונים ו זאת במטרה לאבחן את מצבו בצורה הטובה ביותר. למרות הפציעה החליטו בצוות הרפואי כן לאפשר לו לשחק בשני המשחקים על מנת שהאבחון יהיה מדויק יותר. היום צפוי השחקן לעבור שוב בדיקות ולאחריהן יוחלט בבית"ר האם השחקן יצטרך לעבור ניתוח לפני המשחק נגד קראקוב, או שמא יהיה ניתן לדחות אותו.

בבית"ר כבר מכינים חלופות למקרה שהמגן יאלץ לעבור את הניתוח ולהיעדר מהמגרשים כארבעה חודשים, עד לפגרת החורף. שיחות עם המגן הבולגרי יורדן טודרוב כבר בוצעו, אך היו אלה שיחות לא פורמאליות בהם בדקה בית"ר עם השחקן האם הוא יהיה מוכן להגיע לקבוצה באופן מיידי. השחקן בן ה-27 מודע לכך שהצטרפות שלו לבית"ר תלויה אך ורק במידה ואלברז באמת יאלץ לעבור ניתוח ולהיעדר לתקופה ארוכה. במידה ודבר כזה אכן יקרה, יכנס השחקן להקפאה לפחות עד חודש ינואר.

היום זכו השחקנים ליום חופשי אותו הם ינצלו בביקור בעיר ז'נבה הסמוכה. מחר תקיים הקבוצה אימון בוקר ובשעה 19:00 תפגוש את פרטיזן בלגרד הסרבית, למשחק אימון שלישי במסגרת המחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully