וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה פתחה את המחנה ב-0:0

איל בן יעקב

16.7.2008 / 21:25

החניכים של לותר מתיאוס לא מצאו את השער באוסטריה מול פרייבורג, למרות מספר החמצות של קיויו. המאמן הגרמני דרש מחויבות מהשחקנים

מכבי נתניה מתקשה להציג יכולת משכנעת במשחקי האימון שלה, וגם הערב (רביעי) היא לא הפגינה יכולת מדהימה מול פרייבורג, המשחקת בליגת המשנה בגרמניה. השתיים נפרדו בתיקו 0:0 בפתיחת משחקי האימון במחנה שהיא מקיימת באוסטריה.

ללא גולן חרמון, תיירי טאזאמטה ואיתי שכטר הפצועים, נתניה התקשתה להבקיע. לפני פתיחת המשחק אסף לותר מתיאוס את שחקניו וביקש מהם לחתום על שלט שהכין בשפה העברית והאנגלית, עליו כתוב "אנחנו נלחמים עבור הקבוצה שלנו". השחקנים, שחתמו על השלט, התקשו ליישם את ההבטחה על המגרש.

אחרי 13 דקות פרנסיס קיויו הוריד כדור לדלה ימפולסקי בתוך הרחבה, והאחרון משמונה מטרים בעט לא טוב החוצה. עשר דקות לאחר מכן קיויו שלח כדור מ-20 מטר, שחלף סמוך לקורה. בדקה ה-29 שיתוף פעולה בין רביד גזל לאלן מסודי כמעט והוליד שער, אך הכדור נעצר אצל שוער פרייבורג.

הקבוצה הגרמנית הגיעה גם כן למספר מצבים, אך לירן שטראובר היה במקום ומנע שערים. שבע דקות לסיום טל מעבי פרץ מצוין לתוך הרחבה ומסר רוחב לקיויו, שמשלושה מטרים בעט לגופו של השוער.

מכבי נתניה פתחה בהרכב הבא: לירן שטראובר, דלה ימפולסקי, לואיס מרין, קלמי סבן, מעוז סמיה, דדי בן דיין, אלמוג כהן, רביד גזל, שליו מנשה, אלן מסודי, פרנסיס קיויו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully