וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-מוגרן: להמשיך את ההיסטוריה

יצחק סולומון

16.7.2008 / 20:38

קרית שמונה ומישל דיין יערכו את הופעת הבכורה שלהם באירופה מול היריבה המונטנגרית (חמישי, 19.00, ספורט 5) עם סגל חסר

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

רגע היסטורי

הרגע ההיסטורי של עירוני קרית שמונה והצעדים הראשונים שלה באירופה הולכים ומתקרבים. מחר (חמישי, 19.00) תעלה הקבוצה הצפונית על המגרש בקרית אליעזר להופעתה הראשונה בגביע אופ"א מול מוגרן ממונטנגרו, וזו דרך מצוינת לפתוח ברגל ימין את דרכה החדשה.

הערב התקיימה מסיבת עיתונאים, בה סיפר מאמן הקבוצה, מישל דיין, על ההכנות שלו לקראת המפגש במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של גביע אופ"א, עוד לפני כן הוא התייחס לאירועי היום הקשים, שמעכירים על האווירה. "האירועים של היום מגמדים את הכל. זהו יום עצוב לקרית שמונה ולכל עם ישראל. כשאתה שומע על משפחות שחיכו 700 יום כדי לקבל את הילד שלהם ומקבלים כזו בשורה, זה עצוב. אנחנו שולחים את תנחומינו למשפחות. נקווה שנדבר בעתיד רק על כדורגל ודברים משמחים".

מעט מאוד יודעת קרית שמונה על היריבה שלה, על כך אמר דיין: "קיבלנו עליהם נתונים, אבל אנחנו מתרכזים בנו. גם קרית שמונה עשתה עונה מדהימה בשנה שעברה. יש לנו שחקנים נחושים ומחויבים ואני מעדיף להתרכז בקבוצה שלי ולא באחרים".

על חוסר המוכנות של הקבוצה בשל המחסור בזרים, אמר דיין: "אין כזה דבר סגל חסר. אני מתייחס לשחקנים שנמצאים. הם הטובים ביותר שיש כרגע וננסה למצות את המקסימום איתם. לדבר על מי שחסר זו הכנת אליבי וזו לא דרכי".

על מטרות קבוצתו העונה בגביע אופ"א ולאן הוא מכוון, הדגיש מאמן קרית שמונה: "ברור לי שאנחנו לא נזכה בגביע אופ"א והליגה היא הדבר הכי חשוב מבחינתינו, אבל יהיה כיף לנצח באופ"א, לעבור שלב כמו שסכנין עשו וקיבלו קבוצה גדולה כמו לה קורוניה".

מוגרן העדיפה לטייל וביקשה לדחות את האימון

כידוע, דיין יצטרך להסתדר במשחק עם סגל דליל, כאשר לרשותו רק זר אחד, אגודה קאובינה, לאחר שגואל צ'ירסוואה נעלם והפרואני חאיר סספדאס ינחת רק מחר. בני בן זקן עדיין לא כשיר לחלוטין וגם הקשר עבאס סואן, יעדר עקב הרחקה. באימון הערב השתתף ריצ'רד לנגלי הג'מייקני, ששיחק בעבר בלוטון, קווינס פרק ריינג'רס ובקרדיף. הוא ייבחן ביום שני, במשחק אימון מול מכבי חיפה.

יניב לביא, בלם הקבוצה: "היינו מעדיפים לשחק בקרית שמונה, אבל זו המציאות ואנחנו משחקים בחיפה. יש לנו מטרה להעביר את המשחק בצורה הטובה ביותר. אני לא יודע עד כמה זה ישפיע שאנחנו לא משחקים בבית, אבל אנחנו מספיק טובים גם כדי להתמודד במגרשים אחרים".

על העובדה שעבור רוב השחקנים זו הופעה אירופאית ראשונה, אמר: "זה מרגש לשחק בפעם הראשונה באירופה. זו הולכת להיות חוויה גדולה לנו ולאוהדים. אנחנו לא מגיעים עם חשש, זה משחק שאנחנו רוצים לעבור. אנחנו קבוצה חזקה ויש מי שמכין אותנו טוב למשחק".

בינתיים מתברר כי מוגרן הצליחה לעצבן את אנשי קרית שמונה, שכן הקבוצה ביקשה לדחות את האימון שלה בשעה בגלל שהיא קיימה טיול בירושלים. בקרית שמונה זעמו על כך, שכן הם מחויבים לסדר יום קבוע.

הרכב משוער: דני עמוס, עמיר נוסבאום, יניב לביא, סאלח חסארמה, ברק בכר, רן קוזוק, יובל שבתאי, גיא צרפתי, עומר פרץ, יובל אבידור, אגודה קאובינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully