וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליקסון מתקרב להפועל באר שבע

שחקן הפועל כפ"ס יחתום בבירת הנגב במידה והנהלת אשדוד לא תגיע לסיכום עם הירוקים מהשרון על שיחרורו לעיר הנמל. זרקו חתם בווסרמיל

שחקנה של הפועל כפר סבא, מאור מליקסון, מתקרב להפועל באר שבע מהליגה הלאומית. הערב (רביעי) הסתיימה פגישה שנמשכה כארבע שעות בין עורך הדין יוסי גאייר, שמייצג את השחקן, לבין אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע. ברקת הציעה לנציגו של השחקן הצעיר חוזה לשלוש עונות בווסרמיל.

במקביל להצעה שקיבל מליקסון מבאר שבע, לשחקן יש הבנות גם עם אשדוד. אולם הקבוצה של ג'קי בן זקן לא הצליחה עדיין להגיע לסיכום עם הפועל כפר סבא על שיחרורו של השחקן לעיר הנמל. מחר בבוקר תצא אשדוד למחנה אימון בהולנד ובמידה ולא יצליחו להגיע בשעות הקרובות לסיכום עם הכפר-סבאים, הם ירדו מאופציית מליקסון, מה שיסלול את הדרך של השחקן המוכשר לבאר שבע.

כזכור, מליקסון היה אחד השחקנים המצטיינים בנבחרת הצעירה תחת שרביטו של גיא לוי במוקדמות אליפות אירופה, אולם לאחר ההצלחה במוקדמות הוא נפצע בצורה קשה והחמיץ את האליפות.

לירון זרקו כבר חתם

אחרי שאורן ניסים ודודי פדלון שוחררו אמש (שלישי) מהפועל באר שבע, הקבוצה מבירת הנגב החתימה את הקשר לירון זרקו. השחקן שיחק בשנה שעברה בהפועל כפר סבא, עימה כזכור ירד ליגה. משתם חוזהו של זרקו בקבוצה הוא החליט לעזוב וניסה את מזלו בקבוצה מהליגה הסינית שם נבחן.

זרקו חתם על חוזה לעונה אחת אחרי שהבוקר עבר את הבדיקות הרפואיות ואחר הצהריים הצטרף לאימונים. הבלם נדב קידר חתם על חוזה לשנתיים הקרובות ושב לקבוצה, אחרי שעבר למכבי נתניה במהלך הפגרה, ושוחרר. לעומת זאת, הקשר דודו בן שושן שוחרר לבני לוד מהלאומית.

בתוך כך, הבלם יניב אלול הגיע להבנות מחודשות עם הנהלת הקבוצה וימשיך להופיע בשורותיה גם בשנתיים הבאות. הקשר אלכסנדר טישקביץ', המשתייך לנבחרת הצעירה של בלארוס, הצטרף היום למבחנים. טישקביץ' נמנה על סגל נפטאן נובופולוטסק מהליגה הראשונה בבלארוס, המשוחקת כבר במחזור ה-13. בעונה שעברה הוא שיחק בויטבסק הבלארוסית.

מחר תצא הקבוצה למחנה האימונים בהולנד. המשלחת תמנה 31 אנשים, ביניהם 23 שחקנים, ארבעה מאמנים וארבעה אנשי צוות. בראש המשלחת יעמוד מנהל הקבוצה יורם זגורי.

עדכון ראשון: 16/7/08 13:20
עדכון אחרון: 16/7/08 21:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully