וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרקס וויסקונסין

16.7.2008 / 11:47

ברט פארב לא מתכוון להירגע. להיפך, ב-27 ביולי הוא מתעתד להגיע למחנה האימונים של הפאקרס: "אחשוף את הבלופים שלהם"

פרשיית ברט פארב צוברת תאוצה, כשתאריך היעד החדש כעת הוא ה-27 ביולי, פתיחת מחנה האימונים של גרין ביי פאקרס. פארב אמר בראיון ל-"פוקס" כי הוא "מתפתה" להתייצב למחנה האימונים של הקבוצה, רק כדי "לחשוף את הבלוף". השחקן בן ה-38 אמר כי הוא יודע שהתייצבות שלו במחנה תגרום סערה תקשורתית, אבל זה לא יעצור אותו.

"אני מתפתה להגיע רק כדי לחשוף את השקרים שלהם", אמר השחקן. "גם ככה זה יהיה קרקס תקשורתי, אז מה זה כבר משנה?". פארב אמר בראיון כי הוא מרגיש "קצת רע" עבור ארון רוג'רס, וטען כי הוא לא רוצה להסיח את דעת חבריו. "הם החברים שלי, שיחקתי איתם, אני מאחל להם כל טוב, באמת. אני לא רוצה להחמיר את העניינים עוד יותר".

על רוג'רס הוסיף פארב: "אני חושב שהוא עשה עבודה טובה כאן, והוא עוד יעשה עבודה טובה כאן. לכל הסיפור הזה אין שום קשר אליו". בגזרת טד תומפסון והמאמן מייק מקארת'י, עימם הסתכסך פארב במהלך הפגרה, השחקן הגיב לדבריהם, לפיהם הפרשיה האחרונה מסכנת את המורשת והמוניטין שיצאו לו בקריירה: "שלא ידאגו מהמורשת שלי, כל מה שהם אמרו הוא גיבובי שטויות, זה מה שזה". הוא סיכם: "תמיד הייתי פאקר ותמיד אהיה פאקר. אם אשחק במקום אחר? נראה".

  • עוד באותו נושא:
  • ברט פארב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully