וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת ה-AL

16.7.2008 / 9:47

הפעם זה לקח 15 אינינגים וחבטת הקרבה של מייקל יאנג שקבעה 3:4 ל-AL על ה-NL באולסטאר. ג'יי די דרו מהרד סוקס זכה ב-MVP

אחרי פיאסקו התיקו של 2002 קבע קומישינר ה-MLB, באד זליג, כי כדי להכניס יותר עניין לאולסטאר, תיקבע הביתיות בוורלד סירייס לפי החטיבה המנצחת. זליג בוודאי לא חשב שבכל שש סדרות הגמר שייערכו לאחר מכן יוענק יתרון ביתיות ל-AL, אבל זה מה שקרה בחמש השנים האחרונות וזה מה שקרה גם הפעם. רק לאחר כמעט חמש שעות ו-15 אינינגים חבט מייקל יאנג מטקסס כדור הקרבה על בסיסים מלאים מידי בראד לידג', הכניס את ג'סטין מורנו ממינסוטה הביתה וקבע 3:4 ל-AL וניצחון שישי ברציפות.

"יאנקי סטדיום הוא לא מקום פשוט, וכנראה שהוא פשוט לא רצה שזה ייגמר", אמר מריאנו ריברה, הקלוזר של ניו יורק יאנקיז על האיצטדיון בברונקס, לו הייתה זו הפעם האחרונה שבו אירח את משחק האולסטאר. את כדור הפתיחה, אגב, הגיש ג'ורג' סטיינברנר בן ה-78, האיש המזוהה יותר מכל עם האיצטדיון ב-35 השנים האחרונות. זה היה, אגב, משחק האולסטאר היקר ביותר לקהל - עם מחירים שהגיעו עד ל-725 דולר.

ג'יי די דרו מבוסטון, שנמצא השנה בכושר מצוין, זכה בתואר ה-MVP. דרו לא רק סחט הולכה מלידג' שהובילה למהלך המנצח, אלא גם חבט להומר בן שתי ריצות באינינג השביעי מידי אדינסון וולקז מסינסינטי. באינינג השמיני עלו שחקני ה-NL ל-2:3 לאחר חבטת הקרבה של אדריאן גונזאלס מסן דייגו על מר פה גדול, ג'ונתן פפלבון, שקבעה 2:3, אבל בתחתית האינינג חבט אוואן לונגוריה מטמפה ביי לדאבל שהכניס את גריידי סייזמור הביתה - 3:3. מכאן החלה ההגשה לעבוד היטב, עד לאינינג ה-15 שבו זכה סקוט קאזמיר מטמפה ביי בניצחון.

פפלבון, שלפני המשחק אמר כי מגיע לו לסגור במקום מריאנו ריברה, טען כי רעייתו ספגה איומים לפני המשחק. פפלבון צעד עם אשתו ההרה אשלי בשדרה השישית, והותקף מילולית על ידי עשרות עוברים ושבים. "הרגשתי שאני צריך לנסוע במכונית משוריינת. זה מגוחך", אמר המגיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully