וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לביא: "בטוח שנבוא מוכנים בצורה מדוקדקת"

יצחק סולומון

16.7.2008 / 7:45

יניב לביא וקרית שמונה מתכוננים למפגש מול מוגרן ביום חמישי. דיין יצטרך להסתדר עם סגל דליל וזר אחד. לנגלי ייבחן ביום שני מול מכבי חיפה

עירוני קרית שמונה ערכה היום (רביעי) אחר הצהריים את האימון המסכם לפני משחק גביע אופ"א ההיסטורי מחר, מול מוגרן. באימון השתתף ריצ'רד לנגלי הג'מייקני, ששיחק בעבר בלוטון, קווינס פרק ריינג'רס ובקרדיף. הוא ייבחן ביום שני, במשחק אימון מול מכבי חיפה.

אבל אין ספק כי כל תשומת הלב של קרית שמונה הקבוצה, ואף של העיר כולה, הולכת למשחק המתקרב באירופה. קפטן הקבוצה, יניב לביא, סיפר על התרגשות רבה בעיר לקראת המשחק. "איפה שהסתובבתי דיברו על המשחק. אנשים מתרגשים. בכל זאת, לא כל יום קרית שמונה באירופה", אמר לביא.

לביא הודה כי הוא וחבריו לא יודעים יותר מדי פרטים על הקבוצה שפיספסה את האליפות בארצה בגלל הפרש שערים: "אנחנו יודעים שיש להם חלוץ מטרה גבוה והם משחקים עליו. אני מאמין שהיום מישל יכין אותנו בצורה מדוקדקת למשחק". לקרית שמונה תהיה הזדמנות להתרשם מהמונטנגרים, שיתאמנו היום בקרית אליעזר מיד בסיום האימון שלהם.

דיין יצטרך להסתדר עם סגל דליל, כאשר לרשותו רק זר אחד, אגודה קאובינה, לאחר שגואל צ'ירסוואה נעלם, והפרואני חאיר סספדאס ינחת רק מחר. בני בן זקן עדיין לא כשיר לחלוטין וגם הקשר עבאס סואן, יעדר עקב הרחקה. "מי שיעלה לשחק ייתן את הנשמה כדי לעשות תוצאה טובה", אמר הקפטן לביא.

חוג אוהדי הקבוצה, בראשותו של יושב ראש חוג הקבוצה, יורם ממן, מכינים שלל אטרקציות ביציעים. ההנהלה דאגה להסעות מסובסדות לקרית אליעזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully