וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתח פה-פלבון גדול

15.7.2008 / 21:07

ג'ונתן פפלבון קרא תיגר על מריאנו ריברה: "אם הייתי המאמן, הייתי מעלה אותי לסגור באולסטאר". אחר כך התנצל: "צריך לעשות כבוד לותיקים"

יש דברים שלא אומרים גם בצחוק, בטח ובטח שלא בעיתוי ובמקום כל כך רגישים. רגע לפני שיאנקיז סטדיום מארח את משחק האולסטאר האחרון אי פעם, הקים עליו ג'ונתן פפלבון, הקלוזר של בוסטון רד סוקס, את כל אוהדי היאנקיז ומרבית אנשי עולם הבייסבול בכלל.

בעוד שלכל העולם ברור שבמצב של שמירה לזכות ה-AL יעלה מריאנו ריברה, הקלוזר האגדי של ניו יורק, להגיש, ליטל פפי חשב אחרת. "מגיע לו כי יש לו רזומה מפואר, אבל אני אלוף עולם והמאמן שלי הוא זה שידריך אותנו. כן, מריאנו עשה את התפקיד שלו ובלה בלה, אבל אם אני המאמן, הייתי מעלה אותי".

כמובן שרבים לא אהבו את היציאה של פפלבון, במיוחד לאור העונה המצוינת שנותן ריברה והעובדה שלכאורה אפילו נשקל להעלותו כפותח במשחק כאות כבוד. ריברה עצמו לא התרגש: "זו החלטה קשה, אבל בהתחשב בעובדה שאנחנו כאן ביאנקיז סטדיום, אני צריך לעלות". טרי פרנקונה, מאמן הרד סוקס שיוביל את הקבוצה באולסטאר, היה דיפלומטי: "מעבר לפותח לא הכרזנו עדיין על הרוטציה".

מאוחר יותר חזר בו פפלבון מההצהרה: "אני מכריז כאן שאני לא רוצה לסגור באולסטאר, כי אני חושב שמגיע לריברה. נכון שזה מה שאמרתי, אבל כרגע אני מרגיש אחרת. אם לא הייתי חושב שמגיע לי, לא הייתי ג'ונתן פפלבון, אבל באותה נשימה אני יכול להגיד שיש דברים שגם אני וגם אנשים אחרים צריכים להבין. אחד מהם הוא שצריך לעשות כבוד לותיקים ממך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully