וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פציעה? לפייטון מאנינג?

15.7.2008 / 22:48

הקוורטרבק הכי אמין שנשאר בליגה יחמיץ את מחנה טרום העונה של אינדיאנפוליס לאחר ניתוח בברכו. שיקגו צירפה את הרץ קווין ג'ונס

אחרי שברט פארב פרש (או שלא פרש. או שכן. או שלא), נותר פייטון מאנינג, הקוורטרבק של אינדיאנפוליס קולטס, השחקן עם מספר הפתיחות הרצופות, 160, הגבוה ביותר בליגה. לפחות כרגע, נראה שמאנינג יצליח להמשיך את הרצף בפתיחת העונה - אבל יש ספק קל שבקלים שזה לא יקרה.

מאנינג עבר ניתוח בברכו, וצפוי להיעדר לפרק זמן של שישה שבועות ולהיות מוכן על הקשקש לפתיחת העונה. הוא יחמיץ את כל מחנה האימונים ומשחקי טרום העונה של הקולטס. "זוהי רוטינה די קבועה ופשוטה, אנחנו מצפים שהוא יהיה מוכן בזמן", אמר ביל פוליאן, נשיא הקולטס. ג'ים סורג'י יתורגל כקוורטרבק הראשון בהיעדרו של מאנינג.

אחרי כל ההסתבכויות של סדריק בנסון והשיחרור שלו, נותרה שיקגו בלי רץ אחורי, עד שהיום (שלישי) החתימה את קווין ג'ונס, ששוחרר מדטרויט במהלך החורף. הוא חתם לעונה, ויקווה להתחלה חדשה ומוצלחת לאחר קריירה בת ארבע שנים רצופת פציעות ואכזבות.

ברט פארב למינסוטה? לא כל כך מהר, כשלפחות מהצד של הוייקינגס לא ממהרים לשתף פעולה עם השמועות שהקוורטרבק מועמד לקבוצה. "טרוואריס ג'קסון הוא הקוורטרבק הראשון שלנו", אמר מאמן הקבוצה בראד צ'ילדרס, וציין כי הוא מאמין שג'קסון יהיה ווינר. על פרשת פארב הוסיף המאמן: "מעניין לראות את היחסים שנוצרו בין פארב לקבוצה שלו".

דאלאס החתימה את הסייפטי קן המלין, שחתם בשורותיה בעונה שעברה, לחמש שנים נוספות. הוא יקבל 39 מיליון דולר, מתוכם 15 מיליון בכסף מובטח ועוד תשעה מיליון כמענק חתימה.

בפינת הפלילים להפעם: אחמד בראדשו, הרץ האחורי של ניו יורק ג'איינטס, שוחרר מהכלא, שם ריצה 30 ימי מאסר בגין הפרת תקופת מבחן. העונש המקורי של תקופת מבחן לשנתיים הוטל עליו בשל התנגדות למעצר ושתיה מתחת לגיל המותר (21) כששיחק במכללת מרשל. הליגה עלולה להשעותו ממספר משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully