וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דיין: "אנחנו לומדים את מתיאוס ולהיפך"

אייל בן יעקב

15.7.2008 / 15:06

מגן מכבי נתניה סיפר על העבודה הקשה במחנה האימונים. המאמן הגרמני לקח את איתי שכטר כפרויקט. בקבוצה מרוצים מהשחקנים החדשים

מכבי נתניה ערכה היום (שלישי) את האימון הראשון שלה ביום השני באוסטריה. הפעם התנהל האימון במזג אוויר נעים, ואפילו מעט חמים לעומת הקור והגשם ששרר אתמול באימון. האימון אתמול התנהל כשעתיים שהיו מאוד אינטנסיביות אך חיוביות, וגם הבוקר מצב הרוח והאווירה בקבוצה היו מצוינים.

הקבוצה תרגלה דאבל פסים ובעיטות לשער בקצב גבוה מאוד. בהמשך תירגלו השחקנים משחקונים בין שלוש קבוצות. הפעם מדובר היה בתרגיל של הנעת כדור של קבוצה אחת כאשר הקבוצה השניה צריכה להבקיע שערים. השחקנים נראו נלהבים ובעלי מוטיבציה גבוהה במהלך המשחקונים. בניגוד לאתמול, היום נטל ברוך דגו חלק במשחקון והיה פעיל ודינאמי מאוד. בכלל על פי האימון היום נראה כי בקבוצה מרוצים מקצב השתלבותם של השחקנים החדשים. תיירי טזמטה נעדר מהאימון הערב בשל דלקת קלה בקרסול, והוא טופל במלון במקום.

מי שהיה מרוצה במיוחד מעבודת השחקנים במשחקונים הוא המאמן לותר מתיאוס שאמר להם: "אימון מצוין, אימון מאוד מאוד מצוין". שניר גואטה הצעיר ערך אימון ריצה קל בשל מתיחה בשריר הארבע ראשי. גואטה, ששם לקראת סוף האימון קרח על המקום הכואב, יעבור טיפולים, וצפוי כבר מחר לחזור להתאמן.

איתי שכטר, אשר מסתמן כפרויקט מיוחד של מתיאוס במחנה, המשיך היום להתאמן בנפרד מהקבוצה כאשר כל השחקנים ערכו משחק ביניהם. שכטר עבד שוב עם מנהל הקבוצה נתי עזריה על עבודה מול השער. הפעם הצטרף אליהם מאמן הכושר אורי הראל, שחיבר עצמו אל שכטר בגומיה גדולה, וזאת על מנת להגביר את ההתנגדות של שכטר בעבודה מול השער.

אתמול, באופן חריג ושונה מהנהוג במחנות אימון של קבוצות ישראליות, התיר המאמן לותר מתיאוס לשתות בירה במהלך ארוחת הערב. מדובר בדבר הנהוג במועדונים בעולם ובמשקה בריא לשחקני כדורגל מאחר ומדובר בפחמימות. דדי בן דיין אמר על כך: "גם כששיחקתי בארה"ב היה נהוג לשתות בירה כי זה טוב לשרירים, זה מרגיע את הגוף ועוזר לישון טוב יותר. זה דבר שנהוג בכל העולם, בישראל זה עדיין לא נהוג אבל יש לנו עדיין מה ללמוד. כשנהיה פתוחים לדברים חדשים נוכל להתקדם קדימה בהרבה".

בסיום האימון, כאשר השחקנים ערכו מתיחות ושחרור עבר מתיאוס בין דדי בן דיין, צגאי ומעוז סמיה ושוחח עימם באופן אישי.
המגן דדי בן דיין סיכם: "המחנה מאוד מאוד כפרי ופסטורלי, והאווירה היא מאוד נינוחה. אנחנו עובדים מאוד מאוד קשה אבל בסך הכל האווירה טובה והחבר'ה טובים, עם כל העבודה הקשה כולם באים עם חיוך כי כולם יודעים שעבודה קשה משתלמת, בגדול אנחנו מאוד עייפים אבל מרוצים".

על העבודה עם מתיאוס אמר בן דיין: "אנחנו משתדלים להיות ברמת הריכוז הנדרשת וברמה שהוא מצפה מאיתנו להיות באימונים. אנחנו לומדים אחד את השני השחקנים את המאמן ולהיפך. אנחנו לומדים בכל אימון יותר ויותר ועובדים על צורות אימון חדשות שהוא מעביר לנו. יש לנו עוד הרבה זמן לעבוד ואני בטוח שהדרך שבה הוא ירצה שנשחק נלמד מהר וטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully