וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: בסטיאניני יוחתם, אבל יידרש להוריד במשקל

15.7.2008 / 12:43

במועדון גילו שהחלוץ סובל מעודף משקל, והוא יעבוד קשה בקיץ. עמאר סיכם לשנתיים. שירזי רוצה גם את צ'קאנה ויולז'רי, בלם סרבי למבחנים

החלוץ הארגנטיאני פאבלו בסטיאניני, שכבר סיכם במכבי פתח תקוה, סובל מבעיית משקל שממנה מאוד חוששים במועדון. הצוות המקצועי של הקבוצה קיבל דיווח לפיו החלוץ "סובל" ממספר קילוגרמים מיותרים והוא יעבוד קשה בקיץ על מנת להשיל שלושה קילוגרם לפחות. גורם בקבוצה אמר: "הוא שחקן טוב, נעבוד איתו קשה ולא תהיה בעיה". בהמשך לידיעה בוואלה! ספורט ביום רביעי שעבר, לפיה החלוץ בן ה-26 בדרך לחתימה בקבוצה, מתברר לקבוצה תהיה אופציה להאריך את חוזהו בתום העונה.

המגן איסמעיל עמאר, שחוזהו בקבוצה הסתיים, שוחח הבוקר (שלישי) עם היו"ר משה זוארץ, וסיכם על הארכת חוזה במועדון לשנתיים נוספות. הבלם הסרבי איבן פופוביץ', שהיה אמור לנחות בסוף השבוע למבחנים, הקדים ונחת הבוקר. אם הוא ירשים, הוא ימשיך להיבחן עם הקבוצה במחנה האימונים בהולנד.

החלוץ קרלוס צ'קאנה, שנחשב לשחקן ישראלי, יוחתם כנראה השבוע. המאמן ניצן שירזי מעוניין גם בשוער יהב יולז'רי, שכבר סיכם את תנאיו והגיע להתרשמות. לקבוצה, שניצחה אתמול את הפועל רמת גן במשחק אימון (0:3, לירן כהן וצמד של טל בן חיים) צפויים השבוע שני משחקי אימון נוספים: ביום רביעי היא תארח את הפועל רעננה, וביום שישי את הפועל חיפה.

החלוץ הירקלי ג'פרידזה, שהחזיק בחוזה לשלוש שנים, הגיע לסיכום עם היו"ר משה זוארץ על שחרורו, והוא קרוב לסיכום בהפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully