וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט פארב שובר שתיקה

15.7.2008 / 10:42

הקוורטרבק של גרין ביי (לשעבר?) מאשים את המאמן מקארת'י: "בשיחות קודמות הוא אמר שלא אשחק בגרין ביי ולא בקבוצה אחרת"

לאחר שעד כה הובעו דבריו על ידי מקורבים והסוכן, ג'יימס קוק, דיבר הלילה (בין שני לשלישי) ברט פארב לראשונה, והתייחס לעניין הפרישה וניסיון הקאמבק שלו לגרין ביי פאקרס. פארב הסביר את תוכניותיו לעונה הקרובה ומדוע הוא מבקש שיחרור מהפאקרס.

"או. קיי, אמרתי להם שאם יש להם תוכניות אחרות, אין בעיה - שיתנו לי להשתחרר או שיעשו עלי טרייד", שיחזר פארב את שיחתו עם מייק מקארת'י, מאמן הפאקרס, ועם טד תומפסון ה-GM, ואז סיפר כי לטענתו הם לא היו מוכנים לאף אחת מהאפשרויות: "מקארת'י אמר לי שכאן לא אשחק, אבל לא באף קבוצה אחרת. ואני מיד חשבתי 'גם אם אני עושה קאמבק, אין לי איפה לשחק".

מקארת'י עצמו אמר: "טד תמיד רצה את ברט בחזרה וגם אני. כולנו". פארב עצמו לא נרגע: "בשורה התחתונה, אין לי איפה לשחק. התוכניות של הקבוצה מקובלות עלי, אני רק רוצה לחזור לשחק". בקבוצה סירבו להגיב לנאום פארב: "אין לנו מה להוסיף מעבר למה שאמרנו בעבר".

כריס הנרי, התופס של סינסינטי ששוחרר מהקבוצה, לא יועמד לדין בשל תקיפה, מה שיאפשר לו לנסות ולחזור לליגה. נגד הנרי עמדה האשמה על תקיפת נער בן 18 באוניברסיטה של סינסינטי, אבל חבר המושבעים לא הצליח להגיע להחלטה אם להעמידו לדין בשל תקיפה וכתב האישום הוסר.

  • עוד באותו נושא:
  • ברט פארב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully