וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת זועמת: "חיימוביץ' לא רוצה לשחק פה"

15.7.2008 / 10:19

הבלם סירב לצאת למחנה של הקבוצה, והודיע שייעדר בגלל מחלה. גם ג'קאריטה נשאר בבית. אלי מחפוד: "בונים קבוצה תוססת"

הבלם זאב חיימוביץ' סירב לצאת עם הפועל פתח תקוה למחנה האימונים בבולגריה. בקבוצה חושדים שהוא עומד לסכם במכבי תל אביב, וזאת הסיבה העיקרית להחלטתו. חיימוביץ' הודיע לראשי הקבוצה כי הוא לא מתכוון להגיע לנתב"ג בטענה שהוא לא חש בטוב. בקבוצה החליטו לא לבדוק אותו ואישרו לו להישאר בבית. "הוא לא רוצה לשחק פה, את זה הבנו כבר מזמן", אמר גורם בקבוצה. "מי שלא רוצה להיות חלק מאיתנו, שלא יישאר".

במקום חיימוביץ' נסע למחנה האימונים השוער השלישי, שוער נבחרת הנוער, צליל חתוכה. החלוץ ארמון בן נעים משתתף באימוני נבחרת הנוער של אלי אוחנה, ולא יצא למחנה. גם הקשר יניב דוד והבלם הרצל לוי לא יצאו. הקשר מחוף השנהב קוני ג'קאריטה שנפצע אתמול (שני), ינוח עשרה ימים ולא יצא למחנה. יוסי רוזן הגיע לנתב"ג ויטוס עם הקבוצה לבולגריה.

המאמן, אלי מחפוד, אמר לפני העלייה למטוס: "אחרי שבועיים של עבודה קשה, נצא למחנה האימונים בעיקר בשביל לעבוד על הכושר הגופני של השחקנים ועל בניית הקבוצה. כמעט כל הסגל, למעט שני הגנאים (הבלם ג'ון בויה והחלוץ עמנואל אוסיי בנאיני, א"י), יוצא למחנה. המטרות העונה הם סגנון כדורגל איכותי ושם המשחק הוא קבוצה תוססת. הפועל פתח תקוה מועדון גדול עם קהל רב והקבוצה שלנו מבוססת על שחקנים ותיקים וצעירים. אבי ריקן וחן עזריאל ישתלבו בקבוצה לצד שחקנים מנוסים, זאת הקבוצה שנראה העונה".

הקבוצה קבעה ארבעה משחקי אימון. ב-17 לחודש היא תשחק מול קבוצת פירין בלאגובראד וב-19 לחודש מול קבוצת פטריך, שתיהן מהליגה הראשונה בבולגריה. הקבוצה תפגוש במהלך המחנה גם את הפועל רעננה והפועל ירושלים, במועד שיסוכם בין הקבוצות בבולגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully