וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי: "אנחנו לא מזלזלים במוגרן, כי איננו מכירים אותה"

יצחק סולומון

15.7.2008 / 7:27

קשר קרית שמונה מתרגש לקראת היריבה ממונטנגרו באופ"א, אך לא יודע למה לצפות: "אנחנו מקבלים פיסות מידע. מישל טרם דיבר איתנו עליהם"

"יש התרגשות מסוימת. מתחילים עונה חדשה ומשחקים פעם ראשונה באירופה, זה יוצר התרגשות", מודה קשר עירוני קרית שמונה, גיא צרפתי, יומיים לפני משחק הבכורה של קבוצתו במסגרת האירופית, מול מוגרן ממונטנגרו.

צרפתי מודה שהוא וחבריו לא כל כך יודעים פרטים על היריבה מולם ישחקו. "אנחנו מקבלים כל מיני פיסות מידע. מישל עדיין לא דיבר איתנו עליהם", אומר צרפתי, ומוסיף: "הם לא יכולים להיות קבוצה רעה אם יש להם שלושה שחקנים בנבחרת סרביה ושחקן שמשחק בליגה השנייה באיטליה. אנחנו לא מזלזלים בהם, כי אנחנו לא מכירים אותם, מה שברור לנו שלא הולך להיות לנו משחק קל".

על הציפיות מהמפעל האירופי אומר צרפתי: "אירופה מבחינתנו זה בונוס וצ'ופר. זה לא הלחם שלנו, למרות שאנחנו לא באים למשחק ומרימים ידיים. נעשה ככל יכולתנו כדי להצליח". צרפתי שיחק בעבר בגביע אופ"א במדי מכבי תל אביב, והוא בין הבודדים בקריה שהם בעלי ניסיון בזירה האירופית. "זה לא צריך להשפיע. כדורגל הוא משחק קבוצתי, מי שיעלה ייתן את המקסימום למען הקבוצה", הוא אומר.

על הטענות לפיהן הקבוצה תתקשה לשחזר את הישגי העונה שעברה, אומר צרפתי: "אנחנו לא חושבים על מה שהיה, אלא על מה שיהיה. מבחינתנו חשוב שתהיה המשכיות, שנבוא למשחקים עם ביטחון, שנשחק כדורגל איכותי והתקפי, שהאוהדים ישמחו, ושיהיה כיף לראות את קרית שמונה".

סובלים מהרכב חסר

עירוני קרית שמונה תערוך היום (שלישי) בחיפה את האימון הלפני אחרון שלה, לפני המשחק ביום חמישי מול מוגרן ממונטנגרו. המאמן מישל דיין מעביר הילוך ומגביר את הקצב בכל הקשור להכנות למשחק. עומר פרץ סוחב פציעה קלה, אולם בקרית שמונה משוכנעים שיהיה כשיר למשחק. לגבי הפצוע השני, בני בן זקן, שחזר עם פציעה ממחנה האימונים בהולנד, הרי שבקריה פסימיים יותר, וחוששים כי לא יהיה כשיר. מי שייעדר בוודאות מהמשחק הוא הקשר עבאס סואן, שסוחב הרחקה עוד מהתקופה בה שיחק במכבי חיפה.

בקבוצה יעשו כל מאמץ כדי שהקשר הפרואני, חייר סספאדס זאגארה, יוכל לשחק. השחקן אמור לנחות בארץ רק ביום שלישי בלילה, ובקבוצה ינסו להסדיר את רישומו, כאשר הם חוששים מעייפות יתר של השחקן.

מבצע מכירת כרטיסי המנוי במחירים מוזלים נמשך, כאשר מי שירכוש מנוי עד יום חמישי, יקבל כרטיס כניסה למשחק באופ"א. עד כה נמכרו כ- 300 כרטיסים, הצלחה בקנה מידה של קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully