וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס לשכטר: "תישן עם הכדור, ככה תהיה יותר טכני"

אייל בן יעקב

14.7.2008 / 22:01

מאמן נתניה ייעץ בציניות לחלוץ בתחילת מחנה האימון. מסודי תושאל במשטרה בגין אי תשלום דו"חות. קשר נבחרת אלבניה מועמד לקבוצה

מכבי נתניה נחתה ביום ראשון במחנה האימון באוסטריה והחלה את אימוניה היום (שני). סנית האלופה ערכה שני אימונים, בבוקרו בערב. בקבוצה הייתה תמימות דעים לגבי המיקום הפסטורלי שנבחר למחנה האימון. לואיס מרין: "הכל מצוין פה והמקום מאוד יפה". גולן חרמון: "פשוט פיצוץ". המאמן לותר מתיאוס החליט כי שחקניו יתעוררו בכוחות עצמם ולא בצלצול השכמה של המלון וזאת על מנת להגדיל את המחויבות והאחריות שלהם.

במהלך האימון פשט נתי עזריה את מדי מנהל הקבוצה, לבקשתו של מתיאוס, ועשה לאיתי שכטר אימון אישי. לשכטר, שעדיין מתאושש מהניתוח בכתף, אסור לבוא במגע עם שחקנים ולכן החליט מתיאוס שהחלוץ יקיים אימון אישי עם עזריה. עזריה עבד באימון על שיפור החדות של השחקן ובעיקר על הבקעת שערים. בסיום היה מרוצה שכטר מהאימון: "היה אימון קשה וטוב. אני מקווה להיות מכון למשחק השני בגביע אופ"א. בכל מקרה המקום פה מדהים והאווירה פשוט נפלאה".

מי שקיים את אימון הבכורה שלו במכבי נתניה הוא ברוך דגו, שביקש מאיש המשק את המספר 18. בסיום אמר דגו: "הכרתי את החברים לקבוצה, את האנשים שעובדים במועדון, ובסך הכל אחלה, מצוין וטוב. אעבוד קשה כדי להיות מוכן הכי מהר שאפשר. בסך הכל אני מאוד מופתע לטובה מהדרך בה קיבלו אותי. האימונים הם ברמה גבוהה מאוד, יש פה אחלה חבר'ה".

בערב קיימה הקבוצה אימון נוסף. בתחילת האימון ביקש מתיאוס מהשחקנים: "שחקו מהר, בנגיעה אחת בכדור, ותתקשרו ביניכם". בסיום האימון כשהשחקנים נחו ושיחררו את השרירים, שאל שכטר אם יש מספיק זמן ללכת לסאונה ולג'קוזי. מתיאוס הצמיד לו כדור ואמר לו עם חיוך רחב: "אתה צריך לישון עם הכדור כל לילה וככה תהיה עוד יותר טכני ותכבוש גם יותר גולים".

את היום הראשון באוסטריה סיכם מתיאוס כך: "הרבה יותר קל להתאמן פה בגלל מזג האוויר. יש לנו מלון נפלא ואני שמח להיות פה בשבועיים הקרובים. יהיו לנו חמישה משחקים נגד קבוצות מהרמות הגבוהות מהליגות הראשונות והשניות בגרמניה ושוויץ. זה רק היום הראשון שלנו באוסטריה, אבל האווירה טובה והשחקנים עובדים קשה ומתנהגים כמקצוענים".

מסודי תושאל במשטרת אוסטריה

אלן מסודי, קשרה הקונגולזי של מכבי נתניה הנמצא עם הקבוצה במחנה אימונים בעיירה האוסטרית שרונס, תושאל היום בתחנת המשטרה המקומית בגין אי תשלום דוחות חניה מהתקופה בה שיחק בשטורם גראץ האוסטרית.

בשנה שעברה מסודי תוחקר במהלך מחנה אימונים של מכבי חיפה באוסטריה, וכבר אז שקלו הירוקים להיפטר מהשחקן. גורם בנתניה אמר היום: "אני לא מבין למה מסודי לא הסדיר את החוב שלו עד עכשיו. אם הוא ימשיך בקצב הזה הוא לא יתקדם לשום מקום, אלא רק ילך אחורה". אל השחקן התלוו לתחנת המשטרה מאמנו לותר מתיאוס וכן מנהל הקבוצה, נתי עזריה.

היום פורסם בתקשורת הגרמנית כי קשר נבחרת אלבניה בן 32 בשם ארווין סקלה מועמד למכבי נתניה. השחקן המשחק כקשר מרכזי עשה את רוב הקריירה שלו בבונדסליגה הגרמנית, ובשנתיים האחרונות היה משחקניה הבולטים של אנרג'י קוטבוס. בראיון שערך לעיתון הגרמני, ה'בילד' בחודש ינואר אמר דניאל יאמר כי הוא היה מעוניין שסקלה יגיע יחד עם פרנסיס קיויו שהגיע גם הוא מקוטבוס. בנתניה הכחישו את מועמדותו לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully