וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הפסידה 1:0 במשחק אימון לראפיד בוקרשט

אסף שקד

14.7.2008 / 21:38

הדאבליסטית פתחה את מחנה האימון השני שלה בשוויץ עם הפסד לרומנים. אבראו ערך הופעה ראשונה, אך לא הרשים. צפו בתקציר המשחק

אסף שקד

תקציר המשחק באדיבות ערוץ pro-TV
עריכת הוידאו: ארנון מעוז, מערכת וואלה!

בית"ר ירושלים הפסידה הערב (שני) 1:0 לראפיד בוקרשט במסגרת משחק האימון הראשון של הקבוצה במחנה האימון השני שנערך בשוויץ. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והרומנים היו עדיפים לאורך מרבית שלבי המשחק. בדקה ה-34 ניצלה ראפיד מצב נייח כדי לנצח את המשחק. מריוס קוסטנטין נגח מחמישה מטרים פנימה וקבע את תוצאת המשחק.

אם במחנה האימון בהולנד פתח המאמן יצחק שום במערך של 1:5:4 עם טוטו תמוז לבד בחוד, הרי שכעת, עם הצטרפותו של סבסטיאן אבראו, הוא פתח עימו כחלוץ שני. אבראו, שערך את הופעת הבכורה שלו, שיחק 72 דקות, אך לא הציג יכולת טובה. ניתן לראות כי הוא זקוק לעוד זמן על מנת להתחבר עם יתר חבריו בקבוצה. מיכאל זנדברג פתח בהרכב והועדף על חשבונו של דריו פרננדס. כריסטיאן אלברז פתח, למרות הפציעה ממנה הוא סובל ואף הצליח לסיים כמעט 60 דקות. תומר בן יוסף הועדף כבלם במקום שמעון גרשון.

ראפיד הייתה יותר מסוכנת והגיעה להרבה יותר מצבים מבית"ר. בדקה ה-34, חוליו סזאר הרים כדור חופשי מדויק לראשו של מריוס קוסטנטין, חלוץ ראפיד, שנגח פנימה. גם במחצית השנייה המשיכה הקבוצה הרומנית לשלוט. בדקה ה-70 נפסק כדור חופשי לזכותה של ראפיד, כ-20 מטרים משערו של קאלה. הכדור נבעט לחומה, אך הגיע לרגליו של חלוץ בוקרשט שמזווית קשה משמונה מטרים בעט אלכסונית לשער. קאלה הדף טוב לקרן. שבע דקות לסיום הגיעה עוד הזדמנות מצוינת לראפיד. קונסטנזה פרץ באגף שמאל עד לקו הקרן והוציא כדור רוחב לבוזוביץ', אבל זה, משישה מטרים, בעט סמוך לקורה.

בבית"ר ימתינו לאימון הבוקר של יום שלישי על מנת לבדוק את מצבו של אלברז בתקווה שהמשחק לא החמיר את מצב הפציעה שלו. משחק האימון הבא של הדאבליסטית יתקיים ביום רביעי מול סושו הצרפתית.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו (שמוליק קוזוקין, 74), כריסטיאן אלברז (דוד אמסלם, 57), אריק בנאדו (שמעון גרשון, 46), תומר בן יוסף, דרק בואטנג, עידן טל (דאריו פרננדס, 57), אבירם ברוכיאן (משה אוחיון, 46), מיכאל זנדברג (עמית בן שושן, 46), טוטו תמוז (טל משעלי, 77), סבסטיאן אבראו (עידן ורד, 72).

אמסלם: "לא התחלנו כמו שצריך"

דוד אמסלם אמר בסיום המשחק לאתר הרשמי של הקבוצה: "זה היה משחק ראשון, לא התחלנו כמו שצריך, הפסדנו וחבל. לא היינו במיטבנו במשחק הזה, אבל לא לשכוח שבעוד יומיים יתקיים משחק נוסף, ואני מקווה שנתקן. בגלל שאנחנו בתחילת העונה לא היינו ניידים מספיק, הנעת הכדור שלנו לא הייתה מסודרת ועוד כמה דברים שנעבוד עליהם, אך טבעי שזה לא יעבוד בתחילת עונה. אני מקווה שלקראת המשחקים הבאים נעבוד על זה ונשתפר. היו במשחק רגעים של מהלכים יפים, אבל זה צריך להיות בהרבה יותר דקות במשחק, ואני מקווה שאז זה יתחבר".

שמעון גרשון: "בסה"כ בשלבים האלה של תחילת עונה המשחקים הם משחקי התגבשות, חלקם טובים וחלקם טובים פחות, והיום ניתן היה לראות זאת בבירור. הגיעו שחקנים חדשים כמו אבראו, וצריך זמן כדי להתחבר ולהיכנס למחשבה שאנחנו ממש קרובים למשחק מול קרקוב. כולם צריכים להתכונן חזק יותר מכפי שהיה עד עכשיו כי מצפה לנו משחק חשוב מאוד וקשה מול קרקוב, שלדעתי היא קבוצה טובה יותר מקופנהאגן מולה התמודדנו בשנה שעברה. מצפים לנו במחנה משחקים נוספים ואני מקווה שנשתפר. היו לנו היום במשחק חלקים פחות טובים, והיו גם כמה קטעים טובים, לצערי לא סיכנו את השער יותר מדי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully