וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: ניצחון לחיפה 0:3 על עכו, דג'ורג'יץ' ישוחרר

14.7.2008 / 20:00

ארבייטמן פתח בחוד במשחק חלש של הירוקים. גולסה שוב הפתיע. פנטאני והנבחן ריבולקה השלימו. הנבחן דג'ורג'יץ', שנפצע בכף רגלו, ישוחרר

מכבי חיפה רשמה הערב (שני) ניצחון שני במשחק אימון, הפעם 0:3 על הפועל עכו. חניכיו של אלישע לוי, שניצחו את בני יהודה בתוצאה 0:2 בשבוע שעבר, לא הצליחו להכניע את שוער עכו, דודו גורש, והמחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס, והרבה כאב ראש ללוי שלא היה מרוצה מחניכיו. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה, וחיפה, שרוצה להשיג כרטיס לאחד המפעלים האירופאים בעונה הבאה, יודעת שיכולת כזאת לא תספיק לה בליגה.

אלישע לוי בחן שלושה שחקנים במשחק: החלוץ הסרבי ניקולאי דג'ורג'יץ', הקשר האוקראיני סרגיי ריבולקה, והקשר האחורי מקמרון, איונג אנו. לוי אמר בסיום שמדובר בשלושה שחקנים כשרוניים. יחד עם זאת, דג'ורג'יץ', שנפצע לקראת סיום המשחק בכף רגלו, ישוחרר מהקבוצה. בחיפה חוששים כי הפציעה שלו היא פציעה חוזרת ולכן קיבלו את ההחלטה לשחררו.

דג'ורג'יץ' היה שותף לשער הראשון, כשבעט כדור חזק לשער ועל הריבאונד השתלט החלוץ מדרום אפריקה, ת'מבינקוסי פנטאני, שכבש בדקה ה-50'. ריבולקה כבש את השער השלישי לזכות הירוקים בדקה ה-65' והרשים. את השער השני בדקה ה-52 כבש אייל גולסה הצעיר שרק השבוע החמיאו לו בחיפה על יכולתו.

שלומי ארבייטמן פתח בהרכב הירוקים והציג יכולת פושרת. חיפה פתחה עם דקל קינן וליאוניד קרופניק כבלמים, אבל זה לא פוסל את הסיכויים של הבלם שי מימון לקבל את חולצת ההרכב הראשון. גוסטבו בוקולי ממשיך להיעדר בגלל פציעה, אבל לא בטוח אם הוא ינהיג את הקבוצה בעונה הבאה לאור הרכש שמתכננת הקבוצה לבצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully