וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין לא מודאגים: "כולם יקבלו אשרות לספרד"

מאת יצחק סולומון

14.7.2008 / 19:51

הקבוצה של דוד, שתתמודד מול דפורטיבו לה קורוניה באינטרטוטו, צריכה להנפיק ויזות לשחקניה האפריקאיים עקב בעיות ההגירה

בסכנין לא מתרגשים מהבירוקרטיה בה נתקלו בשגרירות ספרד בישראל, כאשר ניסו להשיג אשרות כניסה לזרים של הקבוצה, לקראת המשחק בעוד שבוע וחצי מול דפורטיבו לה קורוניה, במסגרת הסבוב השלישי באינטרטוטו. "זה תהליך פורמלי. בסוף כולם יקבלו אשרות", אמרו היום (שני) בסכנין.

אזרחים מאפריקה זקוקים לאשרת כניסה למדינות אירופה, בשל בעיית ההגירה מאפריקה. זו הסיבה שבשגרירות ספרד ביקשו היום ממנהל הקבוצה להנפיק להם אישור שאכן מתקיים משחק כזה. "הרי זה משחק רשמי של אופ"א. אנו לא מחפשים עבודה בספרד", אומרים בסכנין, אבל יחד עם זאת מבינים את המצב.

מנהלי סכנין פנו להתאחדות לכדורגל שתסייע להם להשיג את האשרות לקונגולזי יא יא פטי, לגנאי ברנארד בורטי, למזואה אנסומבו שעדיין לא סגור סופית, וכן לאסיין קווקו הפצוע, שבכל מקרה לא יכול לשחק. ארבעת השחקנים היו היום בשגרירות ספרד בתל אביב, יחד עם מנהל הקבוצה.

"היינו בשגרירות. אף אחד לא דיבר איתנו. נתנו לנו מסמך למלא, אני מאמין שיהיה בסדר", אמר הערב הבלם יא יא פטי, "אני אפילו לא רוצה לחשוב על אפשרות של להפסיד את המשחק. בסכנין כולם מדברים על לה קורוניה, זה משחק קשה מול קבוצה מצוינת, אני מאמין שבסופו של דבר כולנו נהיה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully