וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ככה מתייחסים לשחקני בית?"

14.7.2008 / 19:16

המו"מ בין מכבי ת"א ועמרי כספי פוצץ על רקע סעיף היציאה של הפורווורד לאירופה ול-NBA. הציטוט שבכותרת שייך לאביו, שמעון: "עם האמריקאים ופניני חותמים בכמה ימים, אותנו מושכים כמו מסטיק. דיוויד פדרמן: "שילכו, את התוצאות נראה בבוררות"

פיצוץ של הרגע האחרון במשא ומתן בין עמרי כספי למכבי תל אביב. לאחר שהצדדים כבר החליפו במהלך היום את טיוטות החוזה החדש עליו היו אמורים לחתום, חזרה בה סגנית האלופה מחלק מהסיכומים שהושגו. כרגע לא מתקיימים מגעים בין הצדדים.

עיקר המחלוקת סובבת סביב סעיף השחרור של כספי ל-NBA ולאירופה. עפ"י ההבנות המוקדמות שהושגו, אמור היה השחקן לחתום במכבי על חוזה חדש לשנתיים, כאשר בקיץ הבא יחזיק בסעיף יציאה. דרישתה האחרונה של הקבוצה הייתה להעלות את דמי הפיצוי שתקבל, אם אכן יבקש כספי לעזוב. נציגי השחקן הטילו על כך וטו.

מוקדם יותר הקיץ פנו אל כספי כמה מהקבוצות הבכירות בארץ, בהן הפועל ירושלים ובני השרון, אולם אז ניהל השחקן מגעים מול אנשי מכבי. אם לא תושג פשרה בשעות הקרובות, עשוי השחקן לחתום בקבוצה אחרת.

"זה היחס שמקבל שחקן הבית היחיד של מכבי? חודש וחצי הם מושכים אותנו עם זה, כמו מסטיק", קובל אביו של השחקן, שמעון, בשיחה עם וואלה! ספורט. "קודם מכבי חותמים עם כל העולם, עם השחקנים האמריקאים וגיא פניני, ורק איתנו זה לוקח שבועות. כבר באנו לקראתם, הגענו להבנות, ושוב הם חוזרים בהם מסעיפים אקוטיים. אולי בהנהלה שם מישהו אחד מושך ימינה והאחר מושך שמאלה.

"אני לא חושב שזה מגיע לעומרי, הוא רוצה להישאר", ממשיך כספי האב. "אנחנו מדברים עם מכבי כבר כ"כ הרבה זמן, הכל כבר אושר, היו לנו טיוטות בידיים, ואז שוב משנים. זה מראה על זלזול, אבל כנראה שככה מכבי מתייחסת לשחקני הבית שלה. בעצם, כבר אין למכבי שחקני בית. זה פוגע בעומרי ובכולנו. מה שהם עושים לא מתאים למכבי. אולי זה בגלל העידן החדש, שאין שום סנטימנטים. זה לפגוע בילד סתם, בלי סיבה. תראה מה זה: ביום חמישי מכבי התחילה לדבר עם פניני והיום כבר חתמו איתו. כשזה מגיע לעומרי כספי, פתאום יש זמן. נכון שעומרי עוד לא מייקל ג'ורדן, אבל ככה לא מתייחסים. אם הם לא חותמים איתנו ב-48 השעות הקרובות, אנחנו הולכים. יש מספיק קבוצות שרודפות אחרי עומרי, קבוצות שהוא יקבל בהן 40 דקות בכל ערב".

דיוויד פדרמן, מבעלי מכבי ת"א, מסר לוואלה! ספורט בתגובה כי "מכבי לא עובדת תחת אולטימטום. האדם האחרון שצריכה להיות לו טענה כלפי מכבי זה עומרי כספי ומשפחתו. מעבר לזה, הם רשאים לעשות מה שהם מבינים. הם טוענים שהחוזה היה צריך להיחתם כבר מזמן? בטח, בתנאים שהם רוצים, זה כבר היה צריך להיגמר. אם כספי חושב שהוא יכול לחתום במקום אחר, שילך, ואת התוצאות נראה בבוררות".

על דבריו של פדרמן הוסיף שמעון כספי ואמר: "אנחנו לא פוחדים מבוררות. חודש וחצי אנחנו ממתינים להצעה כלשהי ממכבי. קיבלנו הצעה, שיפרנו אותה, קיבלו את הצעתנו בצהריים. בערב מכבי חזרו בהם. זה יעלה גם בבוררות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully