וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פבריס פרננדס: "אין לי אהבה לכדורגל"

אסף שקד

14.7.2008 / 14:24

קשר בית"ר ירושלים לשעבר סיפר לשחקנים בקבוצה כי החליט לתלות את הנעליים. הדאבליסטית פנתה רשמית לגנק בעניין ברק יצחקי

פבריס פררנדס, אחת הדמויות המוכשרות, הצבעוניות והבעייתיות שנחתו בכדורגל הישראלי, החליט לפרוש מכדורגל. לפני כשבוע שוחח הצרפתי עם שניים מחבריו בבית"ר ירושלים ועדכן אותם על החלטתו, "החלטתי לפרוש מכדורגל למרות הגיל שלי (29 – א"ש)", סיפר השחקן לחבריו מירושלים, "בתקופה האחרונה יצא לי כל החשק והאהבה מהמשחק ובגלל זה החלטתי שזה מספיק בשבילי".

פררנדס החל את הקריירה בקבוצת ראן הצרפתית. בשנת 2000 עבר לאנגליה שם שיחק בפולהאם, ולאחר מכן עבר תקופות השאלה קצרות ולא מוצלחות בראן, מארסיי וגלאזגו ריינג'רס, בהן מיעט מאוד לשחק. התקופה המוצלחת שלו באי הבריטי הייתה במשך ארבע עונות בסאותהמפטון. כשהקבוצה ירדה ליגה לפני שלוש שנים, הצטרף פרננדס לבולטון, שם לא השתלב, ובינואר 2006, נחת השחקן בישראל אצל המאמן הצרפתי לואיס פררנדס בבית"ר ירושלים.

התקופה של פרננדס בטדי הייתה ססגונית ורוויה בבעיות משמעת. לצד יכולת טכנית יוצאת דופן ורמת משחק גבוהה שבלטה על רקע אפרוריות ליגת העל, פבריס פרננדס זכה להרבה כותרות שליליות. הוא הרבה לצאת לבלות, לאחר לאימונים ולהתעמת עם אנשי הצוות המקצועי. גם על המגרש, הראה השחקן את הצד המכוער שלו. לא אחת הוא איבד שליטה, וירד לתיקולים מכוערים ואלימים כלפי שחקנים יריבים. כמו כן נתפס מספר פעמים במצלמות כאשר הוא יורק ומקלל שחקנים יריבים.

כשהגיע יוסי מזרחי לבית"ר ירושלים במהלך עונת 2006/7 העימותים גברו. מזרחי לא אהב את האיחורים הרבים של הקשר, גישתו המזלזלת באימונים והיחס שלו באימונים. השניים התעמתו מילולית מספר פעמים, עד שלמאמן נמאס והוא חתך את השחקן מהקבוצה.

פרננדס המשיך לדינמו בוקרשט הרומנית, משם נזרק בפתיחת העונה, שוב בשל בעיות משמעת. השחקן שיחק שבעה משחקים בלבד בשורות הקבוצה מרומניה. לאחר שנחתך, נבחן פרננדז בדנפרלמין הסקוטית וסטוק האנגלית ואף התאמן עם פאריס סן ז'רמן. למרות זאת, הוא חתם בשורות לה-האבר, שעלתה לליגה הראשונה, אך לא זכה לדקות משחק. כעת הוא החליט לוותר על המשך קריירת המשחק.

אגב, למרות החלטתו של השחקן, הוא קיבל בשבוע האחרון מספר הצעות מהליגה הראשונה בצרפת אך לאף אחת מהן הוא לא ענה בחיוב.

בית"ר פנתה רשמית לגנק

בית"ר ירושלים פנתה היום לפנות צהריים באופן רשמי לגנק בדרישה לרכוש את כרטיס השחקן של ברק יצחקי. למעשה זוהי הפעם הראשונה שבית"ר ירושלים פונה למועדון הבלגי בדרישה לרכוש את כרטיסו של השחקן. בית"ר שלחה את ההצעה שלה הסובבת סביב כ-1.2 מיליון יורו, אך הבלגים החזירו פקס משלהם עם דרישה מעט גבוהה מזאת שבית"ר הגישה. הפער בין הצדדים נע סביב 150-200 אלף יורו, אך בשני הצדדים מאמינים שהמו"מ יישא פרי.

נשיא גנק אישר את הידיעה ואמר: "אם בית"ר תסכים להתפשר נמכור את יצחקי. רצינו מאוד שהוא ימשיך אצלנו, אבל אנחנו לא יכולים להחזיק שחקן בכוח". בבית"ר אמרו: "יש עדיין פערים אבל אנחנו מאמינים שניתן לגשר אותם. המטרה שלנו היא לסגור את כל הפרטים כבר ב-48 השעות הקרובות ולהוציא את השחקן באופן מיידי למחנה האימונים בשוויץ"

עדכון ראשון 14.7.08 14:24
עדכון אחרון 14.7.08 19:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully