וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ת"א זועמים: "החלטה לא הגיונית ומטופשת"

קרן שמש

14.7.2008 / 13:29

בהפועל תל אביב זועמים על החלטת המשטרה לאפשר כניסה של 350 אוהדים בלבד למשחק גביע אופ"א מול יובנס באצטדיון בראשון לציון

משטרת ראשון לציון אישרה היום (שני) כניסה של 350 אוהדים לצפייה במשחק בין הפועל תל אביב ליובנס דוגאנה מסן מרינו, שיהיה משחקה הראשון של הפועל במסגרת מקדמות גביע אופ"א. במועדון קיבלו את ההודעה לפני זמן קצר והם עדין שוקלים את תגובתם בעניין.

הפועל תל אביב ביקשה לארח את המשחק במגרש העירוני בראשון לציון היות ובבלומפילד, מגרשה הביתי, נערכות עבודות שיפוץ. בקשתה של הפועל אושרה על ידי ההתאחדות, אך מספר ימים לאחר מכן התברר כי המשטרה הוציאה צו סגירה על המקום מטעמי בטיחות, וסירבה לאפשר קיום של המשחק אלא אם יתוקנו הליקויים. אמש הוחלט כי משחק יוכל להתקיים, אך בכמות מוגבלת של צופים. בהפועל לא האמינו כי כמות האוהדים תוגבל ל-350 צופים בלבד.

משטרת ראשון לציון הוציאה תגובה רשמית בה נכתב: "ממ"ר שפלה, תנ"צ שמעון שומרוני, ערך אתמול סיור במגרש, במחיצת גורמים נוספים, על מנת לבחון את נושא אישור המשחק במגרש. היום נערך דיון בעניין, בראשות ממ"ר שפלה, במהלכו החליט האחרון לאפשר את קיום המשחק במגרש ביום חמישי הקרוב, תוך מתן אישור להכניס עד 350 צופים לאזור של "יציע המכובדים". האישור כפוף לעמידת מפעילי המגרש בתנאי, לפיו עד יום חמישי יפתחו מעברים מיציע זה לטריבונה הצפונית והדרומית וזאת על מנת לאפשר מעבר בטוח בחירום. המשטרה תיערך בעת המשחק בתוך המגרש ומחוצה לו בכוחות מתוגברים למניעת הפרות סדר כמו כן, כרטיסי הכניסה יוחתמו".

גורם בהפועל טען: "ההחלטה לא הגיונית ומטופשת שהתוצאה היחידה שלה היא מניעת הנאה מאלפי אוהדים, וסכנה בטיחותית בכך שיבואו אלפי אוהדים אל המגרש ולא יורשו להיכנס, כל זאת בחסות משטרת ראשון לציון".

אוהדי הפועל תל אביב לא מתכוונים לקבל את החלטת המשטרה והחלו בהתארגנות מחאתית. באתר ארגון אוהדי אולטראס הפועל תל אביב פורסמה הודעה על הפגנה מתגבשת: "נכון לרגע זה אנחנו מקווים שמישהו, וזה לא משנה לנו כרגע מי, הפועל, ההתאחדות, מלאכי שרת, יצליחו לשנות את ההחלטה המטומטמת הזאת. והיה ולא תשונה ההחלטה, הארגון קורא לכל אוהדי הקבוצה, מהם תימנע הכניסה למשחק, להיות ערוכים להגיע להפגין נגד הטמטום של משטרת ראשל"צ ושל מרחב השפלה במשטרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully