וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה לאבראו במשחק האימון מול ראפיד בוקרשט

אסף שקד

12.7.2008 / 13:08

חלוץ הרכש של בית"ר ירושלים יערוך פרמיירה בצהוב במשחק שיפתח לאלופה את מחנה האימון בשוויץ. מירוץ נגד הזמן להחתמת יצחקי

לאחר שאתמול (ראשון), הגיעה בית"ר ירושלים לעיירה ניון בשוויץ, וערכה את האימון הראשון שלה במסגרת מחנה האימונים השני, הערב (שני) בשעה 18:00 תערוך האלופה את משחק האימון הראשון שלה במסגרת המחנה, מול הקבוצה הרומנית ראפיד בוקרשט.

בית"ר ירושלים תגיע למשחק אחרי אימון אחד בלבד על אדמת שוויץ, וזאת לאחר שהבוקר הוחלט לתת מנוחה לשחקנים לפני ההתמודדות. לראשונה במהלך משחקי טרום העונה, יעמוד לרשותו של יצחק שום סגל מלא, הכולל את החלוץ סבסטיאן אבראו שהצטרף לבית"ר רק לפני שבוע, אך צפוי לערוך היום את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה.

המשחק הערב ויתר המשחקים בשבוע הקרוב, ביניהם מול פרטיזן בלגרד, יהיו עבור שום משחקי הכנה טובים לקראת המשחק מול ויסלה קרקוב, והוא צפוי לנסות מספר מערכים לפני המשחק הגורלי במוקדמות ליגת האלופות. אם במחנה האימונים בהולנד פתח שום במערך של 4-5-1 עם חלוץ בודד בדמותו של טוטו תמוז, הרי שכעת עם הצטרפותו של אבראו לקבוצה, יתכן והוא יעבור למערך של שני חלוצים, אבראו כחלוץ מרכזי ותמוז לצידו.

עוד לפני הצטרפותו הצפויה של ברק יצחקי, השאלה הגדולה ביותר היא מי יפתח על הספסל ומי יזכה לחולצת ההרכב. חוליית הקישור והחוד של בית"ר שופעת שחקנים מוכשרים, וההצטרפות של שלושת שחקני הרכש החדשים: אוחיון, פרננדס ואבראו, רק גורמת ללחץ גדול יותר. כבר היום יהיה מעניין לראות באיזה מערך יפתח שום, ואיזה שחקנים יזכו לפתוח בהרכב למרות העובדה שבמחצית צפוי המאמן לערוך שינויים רבים, ולשלב את יתר השחקנים.

לאחר שנחת אמש בישראל וזכה לקבלת פנים חמה של 350 אוהדים שהגיעו לנתב"ג לקבל את פניו ,ייכנס היום ברק יצחקי למרתון נגד הזמן על מנת לחתום כמה שיותר מהר על חוזה חדש בבית"ר ירושלים.

היום ייפגש השחקן עם נציגי ההנהלה במטרה לתאם את תנאיו בקבוצה ולקדם את עסקת העברתו מגנק. כזכור, הבלגים דרשו כ-1.3 מיליון יורו מבית"ר ירושלים, אך בין הצדדים לא התקיימו עד כה מגעים. כעת עם הגעתו של יצחקי לישראל בנוסף למכתב שנשלח עימו מבלגיה, צפויה בית"ר לעשות את הפנייה הרשמית לגנק כבר ביממה הקרובה, ובכך להאיץ את העברתו של השחקן לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully