וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היידה בי, היידה בו

קרן שמש

13.7.2008 / 21:52

קבוצת האוהדים מכבי קביליו יפו, ערכה אימון ראשון לעיני כ-400 אוהדים נרגשים ובהשתתפות השחקנים יוסי אבוקסיס, אלון חזן ואביבי זוהר

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי קביליו יפו, שנבנתה על חורבותיה של מכבי יפו האגדית, ערכה היום (ראשון) את אימון הבכורה. כ-400 אוהדים נרגשים הגיעו בכדי לעודד ולתמוך בשחקני הקבוצה, ביניהם יוסי אבוקסיס, אלון חזן ומשה סיני.

דקות לאחר תחילת האימון אוהדי הקבוצה פרצו אל כר הדשא, האימון חודש כאשר יוסי אבוקסיס הגיע היישר מאימון הפועל תל אביב. אבוקסיס נכנס למתחם מלווה באוהדים שהרימו אותו על הכתפיים ושרו לו שירי עידוד. אווירה חגיגית הכוללת נפצים, תופים ושירה מלווה בהתרגשות רבה מצד האוהדים, שאחדים מהם אף התעלפו, ליוותה את האימון הערב.

אלון חזן אמר: "חזרתי בכדי לקדם את הרעיון של להחזיר קבוצה שהייתה מותג לחיים. זה לא עניין של לשחק ולעלות וליגה, אני לא יכול להבטיח שאני אבוא לכל אימון, או לומר בכמה משחקים אשחק, אתן את מה שאני יכול בכדי לעזור, אני לא יכול להבטיח כלום, אבל אני אעשה את המקסימום בכדי לעזור לייצר עניין".

משה סיני, שלא התאמן הערב, אמר: "מבחינתי זה סוג של סגירת מעגל. עזבתי את הפועל תל אביב כשהייתי צעיר, מכבי יפו קיבלה אותי וחלק ממה שהשגתי הוא בזכותם. אם אני יכול לעזור במעט אני נרתם למשימה".

יוסי אבוקסיס שזכה לתשואות מהקהל אמר בהתרגשות: " כשנכנסתי הרגשתי את הטירוף של האוהדים. יש כאן אווירה כמו שיש בקבוצה בליגת העל. אני עושה זאת בשביל לשחק כדורגל, אני אוהב לשחק ועושה זאת גם באימונים של הפועל תל אביב. כשביקשו ממני לעזור שמחתי, זה עשה לי כיף, גרתי קרוב למגרש ביפו וזה מחזיר אותי אחורה. אני מאמין שאפשר לעלות את הקבוצה ליגה, יש המון אנשים שתורמים ואני חושב שזה אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully