וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקוליץ' הבריז לסכנין וחתם ברומניה

יצחק סולומון

14.7.2008 / 11:50

במקום להיבחן בישראל, החלוץ הבוסני בחר לחתום בגלאץ הרומנית. טל חן מתאמן, אנסומבו כמעט וסגר סופית וליאור אסולין מבוקש

בבני סכנין שברו את הראש לאן נעלם החלוץ סטיבו ניקוליץ, שאמור היה לנחות בישראל במוצאי שבת, ומיום ראשון להתחיל להיבחן בקבוצה, בתקווה להרשים את המאמן, פרדי דוד, ולקבל את החוזה המיוחל. אבל החלוץ לא נחת בארץ ופשוט נעלם לאנשי סכנין, שלא הצליחו ליצור עימו קשר. גם סוכנו לא ידע בדיוק לאן נעלם השחקן שלו.

מסתבר שהאבידה נמצאה, ודווקא ברומניה. על פי דיווחי התקשורת הרומנית, ניקוליץ חתם לעונה אחת בקבוצת אוצלול גלאץ מהליגה הראשונה ברומניה. מסתבר שהחלוץ העדיף חוזה חתום ברומניה, על פני מבחנים בסכנין.

אתר קבוצת אוצלול גלאץ, מדווח היום (שני) כי החלוץ הסרבי חתם בקבוצה לשלוש שנים. מסתבר שניקוליץ נחת ברומניה כבר ביום שישי, הספיק לחתום בקבוצה, ולצאת עם קבוצתו החדשה למחנה אימונים באוסטריה. הוא צפוי לערוך הופעת בכורה בשורותיה, במשחק אימון מול ספרטה פראג. על פי האתר הרשמי של הקבוצה, גלאץ שילמה לקבוצתו הבוסנית 150 אלף יורו, סכום שספק גדול אם בני סכנין הייתה מסוגלת לשלם מלבד שכרו של השחקן.

מריוס סטאן, הג'נראל מנג'ר של גלאץ, אמר: "זה שחקן שאנחנו עוקבים אחריו כבר תקופה ארוכה. אנחנו שמחים שהצלחנו להחתים אותו, ואני מאמין שהוא יעזור לנו במאבקים בליגה".

ניקוליץ, בן 23, שיחק בבוסניה בקבוצת מודריצ'ה, וכבש בשנתיים האחרונות 31 שערים. הוא אף משתייך לסגל נבחרת בוסניה. בסכנין כועסים: "חשבנו שרק בארץ יש שוק, מסתבר שגם באירופה. סיכמנו דברים ברורים עם הסוכן שלו, אבל הוא נעלם", כועס גורם בקבוצה.

הקבוצה יצאה לדרך האירופית עם סגל דליל ביותר, אך למרות הצליחה לעבור את הקבוצה המקדונית רנובה. עם הרכב חסר, כאשר בלית ברירה תופקד המגן עבד רבאח כחלוץ, הרבה ביקורת הושמעה כלפי היושב ראש, מאזן גנאים. כנגדו נטען, כי למרות שהכניס לקופת המועדון כמיליון דולר עבור מכירתם של איליה יבוריאן וג'ון קולמה, הוא לא מיהר לחזק את הקבוצה, בגלל העובדה שרק קבוצה אחת תרד בסיום העונה. גנאים הכחיש לאורך כל הדרך את הטענות האלה. היום, (ראשון) באימון סכנין, ניתן היה להתרשם כי גנאים באמת ובתמים רוצה סכנין חזקה וטובה, ממש כמו בעונה שעברה.

הבלם טל חן, שסיכם ביום שישי, היה הפנים החדשות באימון, כמו גם מזואה אנסומבו, שעדיין לא סגור סופית, ונותרו עדיין מספר סעיפים לסגור בעניינו. גורם בקבוצה סיפר כי הושגו הבנות כספיות, וכי אנסומבו ישתכר כ- 120 אלף דולר. "עכשיו נשאר לסגור עם הקבוצה בקונגו", אומר הגורם.

שחקן אחר שאמור להצטרף הוא מהראן ראדי, ששיחק בעונה שעברה תחת פרדי דוד במכבי הרצליה. לראדי חוזה לעונה נוספת, ומאזן גנאים יצטרך לפצות את המועדון של שיימן. גם שמו של ליאור אסולין חזק בתמונה. בקבוצה לא שוכחים לחלוץ הפועל תל אביב את העונה החלומית בקבוצה, שבסיומה זכתה בגביע המדינה. "אסולין יכול להצליח רק אצלנו. פה מכבדים אותו", אומרים בסכנין. המאמן פרדי דוד ייתן לחניכיו מחר יום מנוחה, וביום שלישי יתחילו ההכנות למשחק המסקרן מול דפורטיבו לה קורוניה.

עדכון ראשון: 13/7/08 18:38
עדכון אחרון: 14/7/08 11:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully