וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואה: "כולי תקווה שנצליח גם בליגה וגם באירופה"

קרן שמש

13.7.2008 / 19:31

בהפועל ת”א לא מקלים ראש ביריבה מסן מרינו. יבואה: ”מקווה להצליח בליגה ובאירופה”. המגרש בראשל”צ אושר ויארח את המפגש באופ"א

קבוצת הפועל תל אביב ערכה הערב (ראשון) אימון ראשון מאז חזרה ממחנה האימונים. בקבוצה מתכוננים במרץ רב לקראת משחק גביע אופ"א ביום חמישי מול יובנס, המשחק הרשמי הראשון של הפועל תל אביב העונה. קבוצה נהנתה מסגל מלא, מלבד ראובן עובד, שערך אימון אישי.

לאחר שהיה נדמה כאילו עם חזרתה של הקבוצה ממחנה האימונים, יחזור גם עובד, קשר הקבוצה, להתאמן עימה, לאלי גוטמן ולקבוצה היו תכניות אחרות. הקשר התאמן לבד גם היום, וסוכנו של השחקן, אייל מלול, אמר בתגובה: "זה מגיע בהפתעה, למרות שראובן לא נסע למחנה האימון באוסטריה. אז הסיבה היתה שהוא לא נכנס לאימונים כמו שצריך בשל פציעה למפשעה. זהו עונש שלא מגיע לו. תתקיים שיחה בימים הקרובים ואז נהיה חכמים יותר".

סמואל יבואה, שהגיע העונה מהפועל כפר סבא, ולו היה זה אימון הבכורה, עדיין נשמע מאושר מהמעבר: "אני מודה לאלוהים שהביא אותי להפועל ת"א. נכון שהפועל זה מועדון גדול מכפר סבא, אבל אני רוצה להצליח גם כאן. ביום חמישי מחכה לנו משחק חשוב בגביע אופ"א, ואני מקווה שנצליח בו", אמר החלוץ הגנאי, שערך אימון חלקי. "כולי תקווה שנצליח גם בליגה וגם באירופה ונעשה עונה טובה"

ביבראס נאתכו לא מזלזל ביובנס: "זה נכון שהמבחן הראשון מגיע ביום חמישי אבל זה לא הולך להיות קל. כבר ראינו בשנים האחרונות שקבוצות באירופה מתקשות מול קבוצות כביכול קטנות, לכן צריך להתייחס למשחק ברצינות. אני לא חושב שננצח בתוצאות של 0:3 או 0:5. זה נכון שלא ניצחנו אף משחק במחנה אימון, אבל כשיוצאים למחנה אימון יש דברים חשובים מנצחונות. עשינו אימונים טובים, התגבשנו, ואסור לשכוח שהיו חסרים לנו שחקנים חשובים".

לאחר שיחה שנערכה בין מנכ"ל ההתאחדות, אורי שילה, למפקד מרחב שפלה במשטרה, הוחלט כי הפועל ת"א תוכל לארח באצטדיון בראשל"צ את משחקה בגביע אופ"א. כמות הקהל מוגבלת ותיקבע סופית בפגישה שתערך מחר במרחב שפלה. יובנס תנחת ביום שלישי בארץ, ותערוך את אימוניה במגרש בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully