וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בסט: "עם כל הכבוד, בחיפה אין חלוצים יותר טובים ממני"

13.7.2008 / 19:41

חיפה הציעה לחלוץ סכום אחרון: 80 אלף דולר בחוזה ל-3 שנים, סוכנו הטיל וטו. בן בסט: "אני רוצה הפועל". גורם בחיפה: "הוא יכול לרצות"

"אלישע טען שאני מוכשר מדי בשביל לשבת על הספסל, אולי בגלל זה שחררו אותו ממכבי חיפה". כך אומר החלוץ עדן בן בסט, שלא נכלל בתוכניות של הירוקים לעונה הבאה, אבל ממשיך לנהל משאים ומתנים עם מכבי חיפה בנוגע לכרטיסו.
סוכנו של השחקן, עובד קראוס, שוחח עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק, והציע למכור את החלוץ שמסרב לחתום על חוזה ארוך טווח. בסביבתו של השחקן טוענים כי צ'יזיק הציע לו 80 אלף דולר לעונה, בחוזה לשלוש שנים. "ההצעה של מכבי חיפה מעליבה", אומר מקורב לשחקן. "ארבייטמן, קינן ורפאלוב עדיין לא עשו קריירה גדולה ולהם מציעים חוזים גבוהים ב-50 אחוז. נראה שהסיפור עם חיפה הוא יותר על רקע אישי מאשר מקצועי".
גם בן בסט עצמו לא נשמע מופתע מהיחס של חיפה. בחיפה מעדיפים שבן בסט, שיוכל לנהל החל מחודש ינואר הקרוב משאים ומתנים עם קבוצות אחרות, יחתום על חוזה ארוך טווח ויושאל. בן בסט שסירב להצעה דורש למכור אותו, אבל הפערים בין הצדדים עומדים על 200 אלף דולר. "ההצעה שלהם הייתה מעליבה, זה נכון", אומר החלוץ, "יכולתי כבר לחתום בחיפה אבל אני לא רוצה להאריך חוזה".

מה הסיבה?
"אני לא צריך להאריך חוזה כדי שישאילו אותי. מה עשיתי בזה?".

אם תוכיח את עצמך, תחזור.
"עשיתי עונה יפה, גדולה אפילו. הוכחתי את עצמי ולא חזרתי, אז מה לעשות עכשיו? אני לא צריך להוכיח את עצמי כדי לחזור, אני יודע מי אני ומה אני שווה. עם כל הכבוד לחלוצים של מכבי חיפה, אין שם יותר טובים ממני. כולם כוכבים שם, אין ספק בכלל, אבל אני לא עושה דברים בכוח".

אם יסכימו לתנאים שלך, תחזור?
"אני כבר לא יודע. זה פשוט לא מצב אידיאלי. מבחינתם, הם רוצים חוזה לטווח ארוך, אני לא. יש תג מחיר על הכרטיס. אני מאמין שיסתדרו בסופו של דבר. אני רוצה לשחק בהפועל תל אביב. יש הצעות אחרות, אבל אני מעדיף ללבוש אדום".

גורם במכבי חיפה הגיב לטענותיו של בן בסט: "הוא רוצה הפועל תל אביב? הוא יכול לרצות. מי שרוצה את עדן בן בסט צריך לשלם כסף. הפערים כרגע גדולים, גדולים מאוד. אם הפועל לא תשפר את ההצעה שלה, הוא יצטרך למצוא קבוצה אחרת או לחתום ולקבל טופס השאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully