וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עסקת יצחקי עדיין רחוקה מלהיסגר"

אסף שקד

13.7.2008 / 18:02

ברק יצחקי התקבל בנתב"ג על ידי מאות אוהדים והצהיר: "אם זה תלוי בי, אשחק כל חיי בבית"ר". בקבוצה מבהירים: "לא נשלם יותר ממה שקיבלנו עבורו"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

כ-300 אוהדים הגיעו היום (ראשון) לשדה התעופה בן גוריון כדי לקבל את פניו של ברק יצחקי. השחקן שיצא לאולם מקבלי הפנים, לא הספיק אפילו לדבר עם כלי התקשורת שהמתינו לו במקום לאחר שהאוהדים הסתערו עלו, הרימו אותו על הכתפיים וסחבו אותו עד הרכב שהסיע אותו לביתו.

יצחקי ההמום היה מופתע מכמות האוהדים שהגיעה לקבל את פניו ורגע לפני שנכנס לרכב אמר להם: "ריגשתם אותי מאוד. זה רגע שאזכור כל חיי. אם זה תלוי בי, אשחק כל החיים בבית"ר ירושלים".

בעקבות העובדה שיום ראשון הוא יום השבתון באירופה, העסקה תתפוס תאוצה רק ביום שני, אז צפויה בית"ר ירושלים לפנות לגנק בפעם הראשונה ובאופן רשמי על מנת לרכוש את כרטיס השחקן מחדש

בית"ר ירושלם נחתה היום בשוויץ לקראת מחנה האימון השני שלה הקיץ, הפעם בעיר ניון, מספר קילומטרים מז'נבה. המחנה הראשון של הבית"רים היה בנוי ברובו מאימוני כושר, וכלל גם שני משחקי אימון נגד קבוצות ברמה יחסית נמוכה. הפעם יוצאת הקבוצה למחנה בן תשעה ימים, שיכלול ארבעה משחקי אימון מול קבוצות ברמה גבוהה יותר כהכנה לקראת צמד המשחקים מול ויסלה קראקוב במוקדמות ליגת האלופות.

"העסקה עדיין רחוקה מלהיסגר" (מתן קרקוב, "הארץ")

באותה העת, התלהבות פחותה הרבה יותר נרשמה במשרדי בית"ר בגבעת שאול. על אנשי המועדון מופעל לחץ, שיוצר תחושה כי אפשרות של כישלון העסקה היא כמעט בלתי אפשרית.

"נשמח לראות את יצחקי אצלנו, אבל חשוב להבהיר שהעסקה עדיין רחוקה מלהיסגר. עוד לא סגרנו שום דבר מול גנק או ברק", הצהיר עו"ד אלעד איזנברג, יועצו של היו"ר אלי ארזי, בשיחה עם "ספורט הארץ". במועדון מבהירים כי כל קשר מול גנק או יצחקי התבצע עד כה דרך סוכנים ופגישה ראשונה עם אנשי גנק תיערך רק ביום שני.

"אין בכוונתנו לשלם יותר ממה שקיבלנו עבור יצחקי", הבהירו בבית"ר והוסיפו: "יצחקי ירוויח כעת את מה שהיה מרוויח גם כך העונה, אם לא היה עוזב. בשנה שעברה היתה לנו מדיניות ברורה, שאנחנו לא מנהלים מו"מ במהלך עונה". בבית"ר מתעקשים כי אין בכוונתם לשלם יותר מאשר קיבלו עבור העברת יצחקי ואם ישנם הפרשים בין מה שקיבלה בית"ר למה ששילמה גנק, יתחלקו כל הצדדים בספיגתם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
  • עוד באותו נושא:
  • ברק יצחקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully