וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודני ווייט ודרמאר ג'ונסון מועמדים למכבי ת"א

13.7.2008 / 11:34

מכבי ת”א מקיימת מגעים עם שני הפורוורדים האמריקאים, כאשר אחד מהם צפוי לחתום. עלתה האפשרות כי גיא פניני יחתום על חוזה ארוך טווח, ויושאל לאירופה

רודני ווייט ודרמאר ג'ונסון מועמדים למכבי תל אביב. בימים האחרונים מנהלת סגנית האלופה מגעים מול שני הפורוורדים האמריקאים, כאשר אחד מהם צפוי למלא בעונה הבאה את מקומו של טרנס מוריס, שעזב לצסק"א מוסקבה.

ווייט (28, 2.06), בוגר מכללת צפון קרוליינה-שארלוט, נבחר במקום התשיעי בדראפט 2001 בידי דטרויט פיסטונס. ווייט שיחק ארבע עונות בליגה הטובה בעולם במדי הפיסטונס, דנבר נאגטס וגולדן-סטייט ווריורס, ובסה"כ קלע 7.1 נקודות והוריד 2.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. בסוף עונת 2004/5 שוחרר מהווריורס וניסה את מזלו מעבר לים: ווייט עבר בין היתר במנרסה ובבילבאו הספרדיות ובדצמבר 2006 חתם בסקאבוליני פזארו, בה שיחק עד לסיום העונה. בעונה אשתקד שיחק בליגה הסינית ולאחר מכן בילה חודש בארסיבו קאפיטנס מהליגה הפורטו-ריקנית, קבוצתו לשעבר של מרכוס פייזר.

ג'ונסון (28, 2.06), בוגר מכללת סינסינטי, קלע 6.2 נקודות והוריד 2.2 ריבאונדים למשחק ב-344 משחקים ב-NBA. הוא נבחר במקום השישי בדראפט 2000 בידי אטלנטה הוקס ועונת השיא שלו הייתה ב-2001/2, אז רשם במדי אטלנטה 8.4 נקודות ו-3.4 ריבאונדים למשחק. את עונת 2002/3 כולה החמיץ לאחר שנפצע בתאונת דרכים, כאשר התנגש בעץ ושבר מספר חוליות. למרות שנראה היה כי יפרוש מכדורסל, שב ג'ונסון באורח פלא למגרשים. בקיץ 2003 חתם בניו יורק ניקס, ולאחר עונה אחת עבר לדנבר נאגטס, במדיה שיחק בין השנים 2004-2007. בקיץ שעבר חתם בבנטון טרוויזו האיטלקית, אולם נחתך ממנה עוד בחודש אוקטובר. לאחר מכן נדד ל-NBDL ובהמשך חתם על חוזה זמני בסן אנטוניו ספרס.

במקביל, ממשיכה מכבי בחיפושיה אחר גארד זר וחיזוק ישראלי נוסף. בקבוצה החליטו סופית שלא להמתין לוויל סולומון, כאשר אחת האופציות היא סקוני פן, אולם בקבוצה כנראה ימתינו לאופציות קורצות יותר. גיא פניני מתקרב גם הוא להיכל: למרות שהישראלי מחזיק בסעיף יציאה מהפועל ירושלים לקבוצה אירופאית בלבד, קיימת אפשרות כי פניני יחתום על חוזה ארוך-טווח במכבי, יושאל בעונה הקרובה לאירופה ובקיץ הבא ישוב לקבוצה. בסביבתו של השחקן אומרים כי הוא מעדיף לשחק במכבי כבר בעונה הבאה, ומכיוון שכך עשויה מכבי לפתוח בקרוב במגעים ישירים מול אנשי הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully