וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכים של קווינס

13.7.2008 / 10:54

המטס קצרו ניצחון שמיני ברציפות, 0:3 על קולורדו, ורחוקים רק חצי משחק מפילדלפיה, שהפסידה לאריזונה. טמפה ביי ממשיכה להתרסק

לפני הכל, בשורה עצובה: בובי מרסר, לשעבר האולסטאר של ניו יורק יאנקיז, סן פרנסיסקו ג'איינטס ושיקגו קאבס ופרשן טלוויזיה, הלך לעולמו בגיל 62. מרסר מת לאחר סיבוכים בעקבות גידול במוחו. "הוא היה יאנקי אמיתי וחבר טוב שלי", אמר ג'ורג' סטיינברנר, שרכש את היאנקיז ב-1973, שנתיים לפני שמרסר עבר לסן פרנסיסקו. מרסר שיחק ברוב הקריירה כאאוטפילדר וסיים עם 252 הומראנים, כשבעונת השיא שלו, 1972, רשם 33.

ניו יורק מטס - קולורדו 0:3

ניצחון שמיני ברציפות למטס, ואחרי ההפסד של הפיליז לאריזונה המרחק בפסגת המזרח הוא חצי משחק בסך הכל. כשחושבים על מחצית העונה הנוראית שעברה הקבוצה מניו יורק, זהו מיעוטו של הרע במיעוטו. על השמחה העיבה מעט יציאתו של פדרו מרטינז לאחר ארבעה אינינגים בלבד בעקבות "חולשה בכתף", ועדיין - המטס מרגישים טוב. "אנחנו משחקים טוב ומרגישים כמו קבוצה. בגלל זה אנחנו מנצחים", סיכם חוזה רייס שחבט להומר היחיד במשחק, על אובלדו חימנז המפסיד. קרלוס מוניז רשם את הניצחון, בילי וגנר סיפק את השמירה.


לוס אנג'לס דודג'רס - פלורידה 5:3

לפני שעוברים לתצוגת הנפל של הפיליז, הנה עוד קבוצה שמאיימת על מעמדם. המארלינס קצרו בפעם השניה בתוך שלושה ימים ניצחון ב-11 אינינגים, הודות לדאבל של דני אוגלה ולהקרבה של קודי רוס, כשקווין גרג שומר בפעם ה-20 העונה, הפעם על ניצחון של דאג ווכטר. חורחה קאנטו עם הומר למארלינס, אנדרה אית'ייר ומאט קמפ עם הומרים לדודג'רס, רמון טרונקוסו עם ההפסד.


פילדלפיה - אריזונה 10:4

רנדי ג'ונסון התקרב ליעד הקריירה האחרון שלו - ניצחון 300. הביג יוניט הרשה, אמנם, שני הומרים לשיין ויקטורינו, אבל נעזר באינינג רביעי עצום של הדיאמונדבקס, שכלל שמונה ריצות, כולל שתיים שהושגו ממחבטו בדאבל נפלא, שהעלה ל-2:4 וסלל את הדרך לבריחה הגדולה. הומר למארק ריינולדס בפילדלפיה, הפסד לאדם איטון המסכן, שספג קיתונות של בוז מהאוהדים.


פיטסבורג - סט. לואיס 11:12

משחק מופרע לחלוטין בפיטסבורג, כשהקרדינלס הצליחו לאבד יתרון 4:10 באינינג השמיני, לעלות ליתרון 10:11 בעשירי ולהפסיד את המשחק בתחתית האינינג. ג'ייסון מייקלס חבט להומר המנצח שהכניס שתי ריצות, לאחר שלפני כן חזרו באינינג התשיעי עם שלוש ריצות מהומר של נייט מקלאות' על ג'ייסון איזרינגהאוזן ועוד אחת מפסילה של ג'ייסון ביי. לביי היה משחק מצויין שכלל שני הומרים וחמישה ריביז. גם אדם לה רוש חבט להומר בקרדינלס. דני באוטיסטה עם הניצחון, כריס פרז עם ההפסד, ריאן לודוויק וטרוי גלאוס עם הומרים לציפורים האדומות.


מילווקי - סינסינטי 8:2

סבאתיה או לא סבאתיה, מאז הטרייד על המגיש הברוורס מאוד מגמגמים. אדינסון וולקז המשיך במסע המטורף שלו עם שבעה אינינגים ועשר קטילות, שהיקנו לו ניצחון 12 העונה ו-ERA של 2.29. אדם דאן חבט לשני הומרים, אדווין אנקרנסיון הוסיף אחד. הפסד לסת' מקלונג, הומר לפרינס פילדר במילווקי.


שיקגו קאבס - סן פרנסיסקו 7:8

הרבה התקפי לב היו ליושבי ריגלי פילד, שראו את קרלוס מרמול לא סתם לוקח ניצחון לריץ' הארדן בבכורה שלו בקאביז, אלא מנתץ את אם כל היתרונות. מרמול איבד יתרון 2:7 באינינג התשיעי והרשה חמש ריצות לג'איינטס, אבל למזלו הגיע ריד ג'ונסון באינינג ה-11 וניצח את המשחק לשיקגו. הארדן טיגן עשרה חובטים ב-5.1 אינינגים, ונמשה לאחר 96 הגשות. כשהעשן התפזר, התברר שהקאביז הגדילו את היתרון ל-5.5 משחקים ממילווקי ו-6 מסט. לואיס. הומר וארבעה ריביז לג'ים אדמונדס, הפסד לבריאן ווילסון.


סן דייגו - אטלנטה 4:1

חבורת האימפוטנטים של הפאדרס סייעה לצ'רלי מורטון לרשום ניצחון עם 5.1 אינינגים ולמייק גונזאלס לרשום שמירה שלישית העונה. ברנט ליליברידג' עם הומר ראשון במייג'ורס, שבעה ושלושה לגרג מדוקס בהפסד.


וושינגטון - יוסטון 6:4

האנטר פנס חבט להומר, וואנדי רודריגז רשם ניצחון וחוזה ולוורדה עם השמירה. קולין באלסטר עם ההפסד, ווילי האריס עם הומר לנשיונאלס.

טמפה ביי קורסת

קליבלנד - טמפה ביי 4:8

רק לפני שבוע הגדילה טמפה ביי את יתרונה על בוסטון לחמישה משחקים בפסגת המזרח. אחרי הפסד נוסף, שישי ברציפות, הרייז מרוחקים חצי משחק בלבד מהרד סוקס ו-5.5 מהיאנקיז, ונראים לא טוב. ריאן גארקו חבט להומר והוסיף ארבעה ריביז, מאט גארזה חטף ארבע ריצות באינינג השני ושלוש בשלישי וגריידי סייזמור הוסיף הומר בדרך לניצחון של האינדיאנס, כשמאט גינטר רושם ניצחון אחרי חמישה אינינגים וחמש חבטות חובה בלבד.


טורונטו - ניו יורק יאנקיז 9:4

אלכס רודריגז חבט להומר מספר 537 בקריירה והתייצב לבדו במקום ה-13 בהיסטוריה, כשכעת הוא מקדים באחד את מיקי מנטל. דרק ג'יטר עשה היסטוריה קטנה משלו עם הומר 200, והיאנקיז התאוששו מטראומת רוי האלאדיי של יום שישי. דארל ראסנר עם הניצחון, ג'סי ליץ' עם ההפסד.


דטרויט - מינסוטה 6:5

משחק אחד נשאר לטייגרס בסדרה הזו כדי לנצח, כי את השלושה הקודמים לקחו הטווינס. למרות קאמבק מאוחר של דטרויט, הצליח ג'ו ניית'ן לשמור על הניצחון של סקוט בייקר (שבעה וארבעה) והטווינס לא מרפים מהוייט סוקס. ג'ו מאוור וברנדן האריס עם הומרים לתאומים, קרטיס גרנדרסון ומאט ג'ויס עם שניים לדטרויט, נייט רוברטסון עם ההפסד.


טקסס - שיקגו וייט סוקס 9:7

הריינג'רס עשו קצת דפיקות לב לגרביים כששמו שלוש ריצות על הלוח בתחתית האינינג התשיעי, אבל הוייט סוקס יצאו בשלום והשאירו את הניצחון אצל ג'ון דאנקס, שהגיש 7.2 אינינגים וטחן שמונה חובטים, כשהוא מרשה ארבע ריצות חובה. קווין מילווד עם ההפסד, מילטון בראדלי עם הומר לטקסס.


בוסטון - בולטימור 1:12

אחרי הפסד יום שישי החליט טים וייקפילד שדי, ובעזרת שבעה ושישה וגראנד סלאם של קווין יוקיליס המצוין השאיר את הניצחון הפעם בפנוויי פארק. ג'יי די דרו ומני רמירז חבטו להומרים, והרד סוקס יוכלו לצאת לפגרת האולסטאר כמובילי בית המזרח, אם תוצאות הלילה יחזרו על עצמן גם במשחקי יום ראשון. רמון הרננדז עם הומר לאוריולס, רדהיימס ליז עם ההפסד.


אוקלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 4:1

המכונה ששמה פרנסיסקו רודריגז ממשיכה לעבוד. קיי-רוד רשם שמירה מספר 37 העונה, והוא בקצב טוב להגיע למספר הגבוה ביותר של שמירות לעונה אחת (השיא כרגע עומד על 57). שבעה ועשרה בהופעה כוחנית לארווין סנטנה, שאחרי חצי עונה חלומית עומד על מאזן 3:11 ו-ERA של 3.34. הכוכבנית דיינה איבלנד עם ההפסד.


קנזס סיטי - סיאטל 4:5

דויד דה חסוס חבט להומר מנצח בן שתי ריצות באינינג התשיעי על ברנדון מורו. הוראסיו רמירז עם הניצחון, ראול איבנייז עם הומר למארינרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully