וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליצ'קו שמר על הכתר

13.7.2008 / 10:38

האוקריאני ספג מהלומות, אבל שמר על חגורות ה-WBO וה-IBF אחרי שניצח בנוק-אאוט את טוני תומפסון. "לא חשבתי שזה יהיה כה קשה"

זה הלך קשה, לפרקים ריח דק ומפתיע של חילופי השלטון נישא באוויר, אבל לבסוף ולדימיר קליצ'קו שמר חגורת ה-IBF וה-WBO שלו במשקל כבד, לאחר שניצח הלילה (שבת) בנוק-אאוט את האמריקאי טוני תומפסון.

לאחר פתיחה מהוססת מצדו של האוקראיני, הוא החל לרכך את תומפסון ו-1:38 דקות לאחר תחילת הסיבוב ה-11 שלח את הימנית הקטלנית והמפורסמת שלו, כדי לסגור עניין. "הג'אב שלי לא עבד כל כך, הייתי חייב להשתמש ביד ימין. אם תוכנית א' לא עובדת, חייבים לעבור לתוכנית ב'", אמר האלוף בסיום. הניצחון של קליצ'קו (3:51, 45 נוק-אאוט) הושג בדרך קשה מהצפוי, לאחר שבסיבוב השני ספג מהלומות מתומפסון וסבל מחתך בעינו הימנית. האוקראיני לא נשאר חייב, ובאותו סיבוב פצע גם את יריבו.

"אני עדיין אלוף העולם, אבל אני מחזיק בשלוש חגורות כך שכל מי שנלחם מולי, מגיע עם עודף מוטיבציה", אמר קליצ'קו שבבעלותו חגורות ה-IBF, WBO ו-IBO. "לא סבלתי מעין שחורה כבר הרבה זמן, עכשיו אני באמת נראה כמו מתאגרף", הוסיף קליצ'קו, תוך שהוא עוקץ את יריביו בעבר ובהווה. קליצ'קו יכול להתייחס לכך בהומור, אבל בחלקים מהקרב תומפסון היווה קורא תיגר אמיתי. בסיבוב החמישי שלח כמה חבטות טובות לפניו של האלוף, וניפח גם את עינו השמאלית. קליצ'קו לא חסך מחמאות מיריבו. "הוא הגיע בכושר מעולה, ונתן הכל כדי לנצח. הוא הפעיל עלי המון לחץ, נהנתי להילחם ביריב שכזה. לא חשבתי שזה יהיה קרב קשה".

היה זה ההפסד הראשון של תומפסון בן ה-36 (2:31, 19 נוק-אאוט), מאז שנת 2000, והרצף בן 27 הקרבות נקטע. המתאגרף בן ה-27 הודה בסיום כי היה עייף. "חשבתי שגם הוא התעייף, אבל הוא נהג כאלוף אמיתי וניצל את המרווח שנתתי לו. הדבר היחיד שמכאיב לי הוא ההפסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully