וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם: "אנחנו מצפים ליצחקי"

בית"ר ירושלים המריאה לשוויץ, הקפטן שלח מסר לחלוץ גנק: "חבל שהוא ילך לקבוצה אחרת". גרשון: "מאחל שיהיו לנו עוד הרבה טיסות השנה"

פחות משבוע לאחר שנחתה בית"ר ירושלים ממחנה האימונים בהולנד, המריאה הבוקר (ראשון) הקבוצה למחנה נוסף, הפעם בעיר ניון השוויצרית, מספר קילומטרים מז'נבה. המחנה הראשון של הבית"רים היה בנוי ברובו מאימוני כושר, וכלל גם שני משחקי אימון נגד קבוצות ברמה יחסית נמוכה. הפעם יוצאת הקבוצה למחנה בן תשעה ימים, שיכלול ארבעה משחקי אימון מול קבוצות ברמה גבוהה יותר כהכנה לקראת צמד המשחקים מול ויסלה קראקוב במוקדמות ליגת האלופות.

הסגל של בית"ר מקבל חיזוק מזה שיצא להולנד, כשהחלוץ האורוגוואי סבסטיאן אבראו המריא גם הוא עם הקבוצה וישולב לאט לאט במערך של המאמן יצחק שום. משחק האימון הראשון יתקיים כבר ביום שני הקרוב. היום תערוך הקבוצה אימון ערב ומחר יתקיים אימון נוסף לפני משחק האימון הראשון שיערך כאמור ביום שני בערב. את המשך המחנה תמשיך הקבוצה במתכונת קבועה של יום אימונים כפול ויום עם אימון בוקר ולאחר מכן משחק בערב.

החלוץ טוטו תמוז, שהיה מהבולטים במחנה הראשון בהולנד, אמר לפני ההמראה למחנה: "אנחנו יוצאים לשבוע וחצי של אימונים אינטנסיביים שנצטרך לעבור בצורה הטובה ביותר לקראת המשחק מול קראקוב. המשחקים שיש לנו במחנה הם לא משחקים קלים ובהחלט משחקי הכנה ראויים לקראת ליגת האלופות, אבל אני חושב שמה שיותר חשוב הוא איך ניראה על המגרש ופחות תוצאת הסיום".

על האווירה בקבוצה אמר תמוז: "יש כאן אווירה טובה מאוד, עדיין לא מרגישים כל כך את המתח לקראת המשחק מול קראקוב, אבל כולם בקבוצה מגיעים עם המון מוטיבציה לקראת המשחק מול הפולנים. בעונה שעברה העלייה לשלב הבא התפקששה לנו, הפעם אני מאמין שנגיע מוכנים יותר והמחנה הזה הוא אחד הגורמים שיכולים לעזור לנו בזה".

כולם מחכים ליצחקי

מי שיעשה את דרכו ההפוכה מחו"ל לישראל זהו הקשר-חלוץ ברק יצחקי, שינחת בארץ בשעה 16:45. יצחקי קיבל מקבוצתו גנק אישור לחזור לישראל ולפתוח במו"מ מול בית"ר. ליצחקי אף הובהר כי הוא אינו מוצב ברשימת ההעברות באופן רשמי על מנת שקבוצות אחרות לא יממשו את האופציה עליו, אך לבית"ר ירושלים ישנה הזכות לפתוח במו"מ מול הבלגים.

בעקבות העובדה שיום ראשון הוא יום השבתון באירופה, העסקה תתפוס תאוצה רק ביום שני, אז צפויה בית"ר ירושלים לפנות לגנק בפעם הראשונה ובאופן רשמי על מנת לרכוש את כרטיס השחקן מחדש. הבלגים שילמו עד כה 1.25 מיליון יורו על כרטיס השחקן. מיליון יורו הועברו לבית"ר ירושלים ועוד 250 אלף יורו הועברו לסוכנים רונן קצב ודוד קורן. תשלום זהה היה אמור להתקבל בשנה הקרובה, אך בעקבות חזרתו הצפויה של יצחקי לבית"ר, הבלגים לא ייאלצו להוציא תשלום נוסף לסוכנים.

בבית"ר ירושלים קיבלו החלטה בשבוע האחרון להשקיע בכרטיס השחקן סכום של כ-1.2 מיליון יורו, והפערים הקטנים בין הצדדים צפויים להיסגר במהלך הימים הקרובים. המטרה של בית"ר תהיה לסגור את כל הפרטים מול גנק, להחתים את יצחקי על חוזה חדש ולהוציא אותו באופן מיידי למחנה בשוויץ. ההערכה היא כי כבר ביום רביעי בבוקר ימריא יצחקי בחזרה, הפעם לז'נבה למחנה האימונים.

היום אחר הצהריים ינחת השחקן וצפוי להתקבל בנתב"ג על ידי מאות אוהדים.

"אבראו חשוב לנו"

קפטן הקבוצה, דוד אמסלם, הסביר מה מחכה לשחקנים בשוויץ: "המחנה הזה הוא יותר של משחקים, ובו נראה ממש איך הקבוצה נראית ואת הכוח שלה. כמובן שיש לנו משחקים מול קבוצות חזקות מאוד ונקווה שנשחק טוב כדי שזה ישליך למשחק שאנחנו מצפים לו בטדי".

לגבי חזרתו הצפויה של ברק יצחקי לקבוצה אמר אמסלם: "שמענו כמה קולות בעניין, אבל עד שזה לא חתום זה לא נגמר. אני אישית אהיה שמח מאוד אם הוא יגיע. דיברתי איתו כמה פעמים על זה, אני חושב שהוא שחקן חשוב וחבל שהוא ילך לקבוצה אחרת, אנחנו מצפים לו".

שמעון גרשון אמר לפני ההמראה: "אני מאחל לנו שיהיו לנו הרבה טיסות במהלך השנה. במחנה הזה נפסיק עם הריצות הארוכות והמשעממות ונתחיל לשחק. יש לנו משחקים מול קבוצות טובות ככה שיהיה מחנה מעניין. פחות נעבוד על הצד הפיזי בצורה חזקה ככה שנוכל לבוא למשחקים יותר מוכנים וחדים, ונוכל לאמוד ככה את הכוח שלנו".

לגבי הצטרפותו של סבסטיאן אבראו אמר גרשון: "אלה משחקים חשובים מאוד עבורו, כדי להיכנס לקצב עם כולם. הוא כבר השתלב ברמה החברתית, הוא אדם מאוד פתוח וזה יעזור לכולנו. עדיין חסרות לנו דקות משחק, לכל הקבוצה, ואין ספק שזה מחנה מאוד חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully