וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין בטוחים: "אפשר לעשות משהו נגד לה קורוניה”

יצחק סולומון

13.7.2008 / 0:44

פרדי דוד לא מרים ידיים מראש לפני המפגש מול הספרדים באינטרטוטו. בסכנין נעלבו מכך שבוזגלו ויבוריאן לא הגיעו לצפות במשחק מול רנובה

ברני ארדוב

תקציר המשחק באדיבות sport5.co.il

בסכנין כועסים על איליה יבוריאן ומאור בוזגלו, שלא הפגינו נוכחות אתמול (שבת) בקרית אליעזר, במשחק מול רנובה המקדונית. "הם היו צריכים לבוא ולעשות לנו כבוד", אמרו בסכנין, "הם היו כאן בני בית, שחררנו אותם למרות שהיו להם חוזים, גמרנו יפה, אז למה הם לא באו לכבד אותנו". עוזב אחר, הקשר הקולומביאני, ג'ון קולמה, הגיע למשחק והתקבל על ידי האוהדים בחמימות ובקריאות קצובות של שמו. "אני אוהב אותם. לאן שלא אלך, לא אשכח אותם", אמר קולמה.

גם טל חן שסיכם יום לפני כן, ומזואה אנסומבו שעדיין לא סגור, היו אתמול בקריית אליעזר. שניהם צפויים להגיע היום לאימון הבכורה, וחן אמור לשחק כבר בשבת מול לה קורוניה. "אני שמח להיות פה, זה מקום שרצה אותי. לפרדי יש חלק גדול בהגעה שלי", אמר בלם הפועל תל אביב בעונה החולפת, "אני סומך על המקום הזה ועל השחקנים. אני בטוח שנעשה עונה טובה. אני רוצה להצליח והקבוצה צריכה המשכיות לאחר העונה היפה שעשתה". על המפגש מול לה קורוניה אמר חן: "אני אוהב משחקים מהסוג הזה. אנחנו באים כאנדרדוג וננסה להפתיע".

גם השוער מאיר כהן, שהיה אמור להשתחרר רק היום מבית החולים, הגיע למשחק. כהן יחמיץ את שני המפגשים מול הספרדים. "לא יכולתי לשבת בבית למרות שעדיין יש לי כאבים", אמר, "הרגשתי שאני חייב להיות עם החברים שלי". לפני המשחק נתן כהן לשוער המחליף, עומרי אלון, מספר טיפים שעזרו לו לשמור על רשת נקייה. על המפגש עם הספרדים הוא אומר: "בהחלט מתסכל להפסיד כזה משחק. כבר ראיתי את עצמי משחק מולם, אבל כנראה שאין מה לעשות. זה חלק מהחיים. עכשיו מה שחשוב מבחינתי זה להיות כשיר לליגה".

אופטימיות זהירה

המגן שתופקד כחלוץ, עבד רבאח, היה אופטימי אחרי המשחק נגד רנובה: "שיחקנו עם סגל חסר. כשיבואו עוד שחקנים המצב ישתפר. לה קורוניה זה מועדון גדול, אבל כבר שיחקנו באופ"א נגד ניוקאסל. עם אמונה והרבה עבודה קשה אפשר יהיה לעשות משהו נגדם".

"אני מקווה שכולם יתרכזו בצד המקצועי ולא בצד הפסטיבלי", ביקש המאמן, פרדי דוד, שהוסיף: "לא בכל יום באה קבוצה בסדר גודל של לה קורוניה. בשלב הזה של העונה אפשר לעשות תוצאה טובה, ואולי להפתיע בגומלין". על הטענות כי קבוצתו לא הציגה כדורגל גדול מול רנובה המקדונית, אמר דוד: "אוי ואבוי אם כבר בשלב זה של העונה נשחק טוב. למרות שלא היה משחק טוב, היו לנו מספיק הזדמנויות לכבוש את השני ואת השלישי".

בסכנין התאכזבו מאוד מכמות הקהל המועטה שהגיעה למשחק, כ- 1,500 צופים בלבד, לאחר שהערכות דיברו על כ- 6,000 צופים. "כנראה שהאוהדים הפכו מפונקים ומשחק נגד קבוצה ממקדוניה כבר קטן עליהם", אמר גורם בסכנין, "אבל אין לי ספק שנגד לה קורוניה הקהל יבוא בהמוניו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully