וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פארב יכול לחזור - כקוורטרבק מחליף"

13.7.2008 / 10:22

בגרין ביי לקחו צעד אחורה והשאירו לכוכב הפורש צוהר לחזור, כשבמקביל לא איפשרו את שיחרורו. טראוויס הנרי נתפס שוב על מריחואנה

תפנית נוספת בפרשת ברט פארב. לאחר שהקוורטרבק הודיע לגרין ביי כי הוא מעוניין להיות משוחרר מהקבוצה כדי לחפש לעצמו קבוצה, הפאקרס מנסים להימנע ממקרה לא נעים שבו ישחק בשיקגו או במינסוטה, ומדעת קהל שלילית שנוטה כרגע בכיוונם. אתמול (שבת) הודיעו המאמן מייק מקארת'י וה-GM טד תומפסון כי פארב יכול להישאר בגרין ביי - אבל רק כשחקן מחליף לארון רוג'רס.

אלא שפארב בן ה-38 לא צפוי להסכים להצעה. במצב כזה יצטרכו הפאקרס להחליט אם לשחררו או לעשות עליו טרייד, כשבשבת לא היו מוכנים לדון באפשרויות. "אמרנו לברט שהמשכנו הלאה, אבל בו זמנית אני בהחלט רואה אותו משחק פה תפקיד", אמר תומפסון. "מצד שני, הוא רוצה לשחק ואני מבין אותו". מאוחר יותר הודיעו הפאקרס כי לא יאפשרו את שיחרורו של השחקן ללא תמורה.

ולמדור הפלילים הקבוע (בקרוב תת מדור רשמי באתר הפוטבול שלנו...), והפעם נוכח קבוע, הרץ האחורי טראוויס הנרי. הנרי, ששוחרר מדנבר ב-2 ביוני, לא ישחק העונה בליגה, כפי הנראה, לאחר שנתפס שוב על מריחואנה. בניגוד לפעם הקודמת, לא נראה שהפעם הוא יערער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully