וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "ברוך דגו הוא השחקן שיכול לעשות לנו את השדרוג"

אריק רחמיאן

13.7.2008 / 8:08

מאמן מכבי נתניה מרוצה מהצטרפותו של הרכש החדש, שיצא עם הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה. דגו: "מקווה לעזור לקבוצה להיות אטרקטיבית"

ברוך דגו, שסיכם את תנאיו שלשום (שישי) סמוך לכניסת השבת, חתם על חוזהו במכבי נתניה רק הבוקר, לאחר שעבר בדיקות רפואיות מקיפות. דגו חתם בקבוצה לשלוש עונות, והצטרף לחברי קבוצתו החדשים בטיסה במחנה האימונים באוסטריה.

"אני שמח לסגור במכבי נתניה, זה מועדון גדול ומפואר", אמר דגו, "אני מקווה לעזור לקבוצה בכל המסגרות להיות טובה ואטרקטיבית ולהביא תארים למועדון".

לותר מתיאוס אמר היום עם הגעתו לנתב"ג, לפני היציאה למחנה האימונים: "השחקנים עשו עבודה טובה עד עכשיו, יש משמעת טובה במגרש ומחוצה לו בזכות האימונים. במחנה באוסטריה נתרכז הרבה יותר במשחק עם כדור ונעבוד יותר על אפקטים של כדורגל". על אימוני הכושר אמר מתיאוס: "אני לא הרגתי אף אחד באימוני הכושר, אורי הראל עשה זאת", והוסיף: "אני שמח שברוך דגו חתם. זהו שחקן שיכול לעשות את השדרוג, שחקן בינ"ל שאני רוצה להחזיר לנבחרת ישראל. אנחנו נביא את הקבוצה לרמה גבוהה יותר. עיני פקוחות כל הזמן. תפקידי לא רק לאמן אלא גם לחפש שחקנים שמתאימים לקבוצה. השחקנים וישתפרו במחנה, שם תהיה האוירה המתאימה ביותר לעבודה קשה. זה טבעי שהשחקנים עייפים אחרי 5-6 שבועות של חופש, גם אני הייתי עייף בתחילת האימונים כשהייתי שחקן".

הגרמני לא מוותר

אתמול קיימה הקבוצה אימון נוסף באצטדיון הקופסא. לותר מתיאוס, שהתרגז מאוד על השחקנים בעקבות ההפסד אתמול במשחק האימון נגד הפועל חיפה (3:2), אסף, כהרגלו, את השחקנים על כר הדשא ורשף לעברם: "אתמול ראיתי טעויות בסיסיות שלשחקנים מקצוענים אסור לעשות. אפילו הוצאת כדור חוץ, שאמור להפוך ליתרון עבורנו, הפך לחסרון כי זרקתם את הכדור לגוף של המקבל ולא לשטח פנוי", תוך כדי שהוא מדגים לשחקנים כיצד להוציא כדור חוץ.

"אתם לא עוזרים אחד לשני. כך לא נוכל אף פעם לנצח משחקים. אתם חייבים להבין שרק בעבודה משותפת נוכל לנצח. תשפרו את התקשורת ביניכם. אני לא רואה שאתם מדברים. רק כך תהיו קבוצה חזקה ומגובשת", הוסיף מתיאוס.

המאמן הגרמני העביר את הרשימה הסופית, בת 26 שחקנים שתצא למחנה. יחד עם דגו מופיעים שמותיהם של אוראל דגני, אלון בדט וריף מסיקה, שהוקפצו מהנוער. שאר השחקנים שייכים לסגל מהעונה שעברה כשאליהם הצטרפו אלן מסודי, שלו מנשה ורביד גזל. גולן חרמון ואיתי שכטר, המחלימים מפציעותיהם, ימשיכו בטיפולים ובאימונים המיוחדים גם במהלך המחנה, כשהמטרה היא להשיבם לכושר מלא לקראת תחילת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully