וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: הגנאים לא ייצאו עם הקבוצה למחנה בבולגריה

12.7.2008 / 21:58

ג'ון בוי ועמנואל בנאיני לא יצרו קשר, במועדון מקווים שיוכלו להגיע לבולגריה באיחור. קאסום הפצוע נשאר בבית, נימבה נחת, רוזן חוזר להתאמן

הבלם הגנאי ג'ון בוי והחלוץ הגנאי עמנואל אוסיי בנאיני לא ייצאו עם הפועל פתח תקוה למחנה האימונים בבולגריה ביום שלישי. השניים לא יצרו קשר עם ראשי המועדון בימים האחרונים וגם עם יגיעו מחר לא יוכלו להצטרף לקבוצה. שגרירות בולגריה סגורה מחר והליך הנפקת הויזה נמשך שלושה ימים. במועדון מקווים שהשניים יוכלו להצטרף למחנה בשלב מאוחר יותר. החלוץ פטי נימבה נחת הבוקר (שבת) בישראל ויצטרף למחנה. גם שני הזרים האחרים שחתמו בקבוצה, ג'וניור ויסה וקוני ג'קארטה, ייצאו למחנה.

המחנה יימשך עשרה ימים ובסוף השבוע נקבעו גם היריבות: ב-17 לחודש מול קבוצת פירין בלאגובראד וב-19 לחודש מול קבוצת פטריך, שתיהן מהליגה הראשונה בבולגריה. הקבוצה תפגוש במהלך המחנה גם את הפועל רעננה, במועד שיסוכם בין שתי הקבוצות בבולגריה.

החלוץ אחמד קאסום לא יצטרף לחבריו משום שהוא סובל מפציעה במפשעה ועליו לעבור טיפולים. השחקן, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, ימשיך להתאמן לאחר שהקבוצה תשוב מבולגריה. החלוץ אלנתן סלמי יסכם השבוע וייצא עם הקבוצה למחנה. מחר (ראשון) תתקבל החלטה לגבי החלוץ היהודי ממוצא רוסי, יעקב ארליך.

הקשר מרק גורמן והחלוץ חן עזריאל (יתאמן מחר עם הקבוצה יחד עם ויסה) ייצאו למחנה. לגבי גורמן, כרטיסו יירכש כנראה מטוברוק והוא יוחתם על חוזה ארוך טווח. הבלם היהודי בוריס רוטנברג מתעכב ובקבוצה מקווים שיוכל להגיע לישראל בימים הקרובים ולהצטרף למחנה, או להיבחן לאחריו.

הקשר יוסי רוזן, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת ולא נקלט במכבי נתניה, יתאמן מחר עם הקבוצה ועשוי לחזור בכפוף לשיקולים מקצועיים. שחקן נערים א', גיא ליפקה, קיבל זימון לקבוצת הבוגרים. המאמן אלי מחפוד: "אני מאמין שאחרי ששני הגנאים יצטרפו, הסגל יהיה כמעט סגור. הבעלים רונן אלעד והמנכ"ל אפי צפריר עושים כל שביכולתם על מנת לעזור לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully