וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן ומכבי חיפה קרובים לסיכום החוזה

13.7.2008 / 9:05

מסתמנת פשרה בין החלוץ למועדון, שייצא למחנה האימונים באוסטריה. בלם טפליצ'ה הצ'כית הוצע, מחמאות לאייל גולסה, דג'ורדג'יץ' ינחת

סוכנו של החלוץ שלומי ארבייטמן, גלעד קצב, נפגש היום (ראשון) עם מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק בנוגע לעתידו של השחקן בקבוצה. בחיפה הציעו בתחילה לחלוץ חוזה של 120 אלף דולר לעונה, אבל ארבייטמן דרש 160 אלף דולר. בחיפה הבינו שהדרישה היא בעייתית משום שהשחקנים הצעירים בקבוצה מרוויחים סכום אחיד. לטענת אנשי חיפה, במהלך הפגישה לא הוצעו לארבייטמן סכומים שונים ממה שהוצע לו בחוזה המקורי (120 אלף דולר). צ'יזיק: "הייתה פגישה עם קצב, ודנו במכלול נושאים שקשורים לשחקנים שמייצג הסוכן". בכל מקרה, בשיחה עם אלישע לוי הבהיר החלוץ למאמן שהוא ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה.

נראה כי לפחות אחד מהשניים, תומר חמד או אושרי גיטא, יעזבו את מכבי חיפה אם ארבייטמן אכן יחתום. השניים החליטו לצאת למחנה האימונים ורק לאחר מכן יקבלו החלטה.

בלם קבוצת פ.צ טפליצ'ה הצ'כית, מרטין קליין (24, 1.85), הוצע בימים האחרונים למכבי חיפה. בשלב זה, החליטו בחיפה להקפיא את ההחלטה לגבי שחקני הגנה שמוצעים למועדון, בגלל ההחלטה של אלישע לוי להחתים קשר התקפי וחלוץ זרים.

עדיין אין חדש בנוגע לעתידו לחלוץ עדן בן בסט. חיפה דחתה את ההצעה המחודשת של הפועל תל אביב לרכישת החלוץ. היא עדיין דורשת עבורו כחצי מליון דולר והפערים עומדים על כ-200 אלף דולר. המנכ"ל איתמר צ'יזיק עורך שיחות עם סוכנו של השחקן, עובד קראוס, אבל עדיין לא נמצא פתרון. בחיפה לא מתכוונים להתגמש במחיר. בקבוצה החמיאו לאייל גולסה, שנרכש מבית"ר טוברוק, וטוענים כי הוא אחד הכשרונות הגדולים בקבוצה. המאמן אלישע לוי היה מרוצה מהיכולת שהפגין השחקן במשחק האימון מול בני יהודה. גם השחקנים החמיאו לגולסה על יכולתו.

הקשר האוקראיני, סרגיי ריבולקה, שנחת ביום שישי בישראל, השתף באימון שנערך היום, וייקח מחר חלק במשחק האימון מול הפועל עכו. ריבולקה, שהגיע לארץ עם סוכנו סרגיי קנדאורוב, עבר בדיקות רפואיות בהצלחה. הלילה אמור להגיע לארץ גם החלוץ הסרבי ניקולאי דג'ורדג'יץ'. החלוץ רנאטו הודיע לראשי המועדון כי ייתכן שיגיע קרוב לישראל. בחיפה לא פוסלים אפשרות לצרף אותו אם לא ימצא קבוצה בברזיל. ביום שני תארח הקבוצה למשחק אימון את הפועל עכו. ביום חמישי היא תשחק מול מכבי אחי נצרת. הקשר האחורי מקמרון, אנוג אנו, ימשיך להיבחן אך לא נראה שיוחתם.

עדכון ראשון: 12.7, 21:27
עדכון אחרון: 13.7, 9:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully