וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי קיבל שחרור מגנק

אסף שקד

12.7.2008 / 18:51

שובו של הקאמבק? החלוץ האשקלוני קיבל את שחרורו המיוחל מהקבוצה הבלגית, וכל שנותר הוא לחכות לסיכום הסופי בין בית"ר ירושלים וגנק

זה היה באוויר, זה היה צפוי, זה כמעט וקרה לאורך החודש האחרון, אבל רק היום (שבת), עושה רושם שברק יצחקי באמת קרוב לשוב לקבוצתו הקודמת, בית"ר ירושלים. האלופה, שלאורך כל התקופה האחרונה ניסתה בכל כוחה להחזיר את החלוץ, שעזב לגנק הבלגית בעונה שעברה, קרובה מתמיד להחזיר את יצחקי לשורותיה.

החלוץ האשקלוני קיבל היום (שבת) אחר הצהריים שחרור מקבוצתו הבלגית, וינחת מחר בארץ על מנת להיכנס למו"מ מהיר מול בית"ר ירושלים. החוזה של השחקן מול בית"ר ירושלים כבר סוכם ומה שנותר כעת הוא המו"מ של אלופת ישראל מול גנק. עד כה לא פנתה בית"ר לגנק, אך כעת לאחר שקיבל את האישור מהבלגים לנהל את המו"מ, תפנה בית"ר לקבוצה על מנת לרכושו באופן רשמי. היום בבוקר, קיבל השחקן שיחת טלפון מנשיא המועדון הבלגי שאישר לו להמריא באופן מיידי לישראל על מנת לסגור את כל פרטיו באלופה הישראלית.

יצחקי לא הוכנס לרשימת ההעברות, על מנת שקבוצות אחרות לא ירכשו אותו, אך קיבל מכתב מידי נשיא גנק בו הוא מאשר לשחקן לפתוח במו"מ מול בית"ר, לאחר שראשי הקבוצה טענו כי לא יכנסו למו"מ מול גנק כל עוד לא יקבל שחרור מבלגיה. יצחקי ארז את המזוודות כבר אתמול בלילה והמתין היום לתשובה סופית מגנק, שהגיעה סמוך לשעה 17:00 בערב. החלוץ ינחת מחר ב-16:45 בישראל. מאות אוהדים צפויים להגיע לשדה התעופה ולערוך לשחקן קבלת פנים. לאחר מכן, צפוי יצחקי להיכנס למו"מ זריז מול בית"ר ירושלים, כדי לסגור את הסאגה באופן סופי ורשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully