וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזומנים מזדמנים

12.7.2008 / 17:44

עם המנוחה של הליגות האירופאיות זו אחלה הזדמנות להמר על הליגות הפעילות בפינלנד, שבדיה, נורבגיה ורוסיה. הנה שני טורים שישפרו את סיכוייכם לזכות

טור מספר 1, 3 משחקים, יחס 5.12 (100 ש"ח יניבו 512 ש"ח)

משחק מספר 2: דינמו מוסקבה – לוקומוטיב מוסקבה. דינמו רחוקה חמש נקודות מהמוליכה, רובין קאזאן, ואחרי הדרבי היא יכולה להתקדם אל המקום השני. הקבוצה הפתיעה במחזור האחרון את צסק"א עם 0:2 משכנע ומול לוקומוטיב היא אמורה להשיג ניצחון נוסף. ההימור: 1 (2.0)

משחק מספר 6: ה.י.ק הלסינקי – האקה. הלסינקי היא אחת המועמדות לזכות באליפות אחרי העונה המאכזבת בה סיימה במקום השביעי. הלסינקי, שלא הפסידה באף אחד מחמשת משחקי הבית האחרונים שלה, אמורה לנצח את האקה, שלא הרשימה עד כה בחוץ. ההימור: 1 (1.6)

משחק מספר 24: פרדריקסטאד – לילסטרום. המארחת איכזבה בשבוע שעבר עם תיקו מול ויקינג, אך היומרה לתפוס את המקום הראשון אמורה להשפיע במשחק מול לילסטרום, שנמצאת במקום הלפני אחרון ונכנעה 2:1 ללין במחזור האחרון ומגיעה אחרי שני הפסדים ברציפות. ההימור: 1 (1.6)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 13.972 (100 ש"ח יניבו 1,397 ש"ח)

משחק מספר 57: אינטר טורקו – מיפה. משחק העונה בליגה הפינית מגיע כבר במחזור ה-12 ושתי הקבוצות יחסות שוות ברמתן. למרות זאת, מיפה איכזבה עד כה העונה במשחקי החוץ שלה כשהשיגה ניצחון אחד בלבד בחמישה משחקים. אינטר טורקו לעומת זאת מגיעה אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות, אך הפעם היא תנצח. ההימור: 1 (1.85)

משחק מספר 60: לין – בראן. לין ובראן כנראה יילחמו העונה על אחד משני המקומות הראשונים בליגה הנורבגית. בראן הביסה 1:4 במחזור האחרון את בודו גלימט. לין לעומת זאת לא הפסידה בארבעת משחקיה האחרונים ונראה כי התוצאה הכי סבירה במשחק היא תיקו. ההימור: איקס (2.65)

משחק מספר 68: מאלמו – האמרבי. מאלמו איכזבה מאוד בעונה שעברה כשסיימה במקום התשיעי ועד כה היא לא מצליחה להתרומם יותר מידי. בחמשת המשחקים האחרונים שלה היא ניצחה רק פעם אחת ונראה שמול האמרבי זה לא ישתנה הרבה. ההימור: איקס (2.85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully