וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלאדיי, סלברייט

12.7.2008 / 12:32

רוי האלאדיי מטורונטו השתיק את החבר של מדונה והיאנקיז ב-0:5, ניצחון שביעי ברציפות למטס. נבחרת ישראל הודחה מאליפות אירופה

טורונטו - ניו יורק יאנקיז 0:5

רוי האלאדיי נכנס לפגרת האולסטאר כאחד המועמדים המובילים לסיי יאנג ב-AL, ואיך אפשר שלא? הגרזן מטורונטו קצר שמונה חובטים והרשה שתי חבטות בלבד בתשעה אינינגים של עבודה. זה היה המשחק המלא השביעי שלו העונה, כשהוא רושם ניצחון מספר 11 ומוריד את ה-ERA ל-2.71. רוד בראחאס ומאט סטיירס חבטו להומרים, משחק מצוין גם לג'ובה צ'מברליין עם 6.2 אינינגים ותשעה טיגונים ביאנקיז. יש עתיד לג'ובה.


בוסטון - בולטימור 7:3

קליי בוכהולץ חזר מרשימת הפצועים להופעה שלא יתייק ברשימות שלו כאחת המשובחות. המגיש הצעיר של בוסטון רשם הפסד רביעי העונה לאחר חמישה אינינגים בינוניים, כשלבריאן רוברטס מהאוריולס חסר הומראן אחד לסייקל. 6.1 אינינגים לבריאן בורס בניצחון, שמירה לג'ורג' שריל.


קליבלנד - טמפה ביי - 0:5

גם מוליכת המזרח לא הצליחה לנצח. ג'יימס שילדס, שבדרך כלל טוב בבית וקצת פחות טוב בחוץ, הרשה את כל חמש ריצות החובה, בהן הומר מספר 15 של ג'וני פראלטה. למרות האלאדיי, קליף לי עדיין חזק בסביבה, עם ניצחון מספר 12 לאחר שישה אינינגים טובים, שכללו שבע הכשות. ה-ERA שלו - 2.31.


דטרויט - מינסוטה 3:2

גלן פרקינס הצעיר ממשיך להראות ניצוצות בטווינס. פרקינס הגיש 6.2 אינינגים והסתייע בשמירה מספר 27 העונה של ג'ו ניית'ן, כדי לעשות קולות לוייט סוקס. אחרי הפסד הגרביים, התאומים צימקו את הפער ל-1.5 משחקים בלבד. ארמאנדו גלארגה עם ההפסד.


טקסס - שיקגו וייט סוקס 2:7

והוייט סוקס אכן נוצחו, בשל יכולת חלשה של גאווין פלויד שצלח 2.2 אינינגים בלבד והרשה שש ריצות חובה. ג'ים ת'ומה חבט להומר בשיקגו, אבל זה היה מעט מדי מול הומרים של דייויד מרפי וכריס דייויס והופעה נאה של לואיס מנדוזה, שקטל שמונה חובטים בשישה אינינגים. שמירה לאדי גווארדאדו.


קנזס סיטי - סיאטל 1:3

פליקס הרננדז חזר לגבעה בסיאטל, ולאחר שלושה אינינגים, 35 הגשות, ארבעה אוורורים ואף חבטת חובה, נראה היה שזו עומדת להיות חזרה חלומית. אלא שבאינינג החמישי ספג הרננדז שלוש ריצות, וסיים עם חמישה ושמונה, אבל גם עם ההפסד. מהצד השני היה לוק הוצ'באר בלתי נגיע עם שבעה וארבעה. שמירה מספר 25 העונה לג'ואקים סוריה.


אוקלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 2:9

האייז לא הולכים לשום מקום. שון גלאגר, המועבר הטרי בטרייד מהקאבס, חשב שהוא ריץ' הארדן וטיגן שבעה חובטים בשבעה אינינגים, כדי לזכות בניצחון ראשון בירוק. הוא נעזר בהומר של ג'ק הנאהאן, כשהאייז מצמקים את הפער במערב לארבעה משחקים. 2.2 אינינגים בלבד לג'ון גארלנד בהפסד.

המטס בגרוב רציני

ניו יורק מטס - קולורדו 1:2

המטס יכולים רק להצטער על הניצחונות של פילדלפיה ושל פלורידה, אבל גם כך הם חמים ביותר. הומראן של דמיון איסלי באינינג השמיני העניק לחבורה מהקווינס ניצחון שביעי ברציפות, והם ממשיכים לדרוך על הבהונות של היריבות לבית, עם מאזן שווה למארלינס ופיגור של 1.5 משחקים מהפיליז. פדרו פליסיאנו רשם את הניצחון ובילי וגנר את השמירה, שישה ושבעה לאוליבר פרז. טיילור בוכהולץ עם ההפסד, הומר לבראד הופ בקולורדו.


שיקגו קאבס - סן פרנסיסקו 1:3

ג'ייסון מארקי (שבעה וארבעה) ומאט קיין (שבעה ותשעה) ניהלו דואל, ורק כשהמחליף של קיין, טיילר ווקר, עלה לשחק הבין אראמיס רמירז שהגיע הזמן. רמירז חבט להומר בן שלוש ריצות והעניק ניצחון לבובי האורי והקאביז. קרי ווד עם שמירה מספר 24 העונה.


סן דייגו - אטלנטה 0:4

ג'ייק פיבי מפציע מדי פעם עם אחד מאותם המשחקים שהציג בעונה שעברה. פיבי טיגן שבעה חובטים בשבעה אינינגים, וצלח בלי בעיות מיוחדות את הברייבס החלשים. טרבור הופמן רשם את השמירה, ג'ו ג'ו רייס עם ההפסד.


מילווקי - סינסינטי 6:5

ביום שבו הקאבס והקרדינלס מנצחים, הברוורס היו חייבים לשמור על הקצב, אבל מני פארה לא הצליח לעשות את העבודה. פארה הגיש, אמנם, הופעת איכות של שישה אינינגים ושלוש ריצות חובה, רק ששתי ריצות נוספות משגיאות נכנסו על חשבונו, באינינג הרביעי והשביעי. הרדס שמו שלוש ריצות על הלוח בשביעי כדי להשוות ל-5:5, ובשמיני ניצחו בזכות הגשה פראית של בריאן שאוס, שהכניסה את ג'יי ברוס הביתה. מייק לינקולן עם הניצחון, פרנסיסקו קורדרו עם השמירה. הומר לריאן בראון ממילווקי.


וושינגטון - יוסטון 0:10

גם זה קורה לפעמים, ואפילו לשחקנים כמו רוני בליארד. בליארד ירה לשני הומרים והכניס חמישה ריביז, כדי לעשות לאקס-אסטרו טים רדינג שבת נאה, עם שישה ושישה. סטיבן של זכה בשמירה לאחר שהגיש את כל שלושת האינינגים הנותרים. באסטרוס נטש רוי אוסוולט כבר לאחר אינינג אחד בגלל פציעת ירך. הומר גם לאוסטין קרנס ביוסטון.


פילדלפיה - אריזונה 5:6

לאחר ששיין ויקטורינו הכניס שתי ריצות משוות בטריפל באינינג השמיני, נגרר המשחק עד לאינינג ה-12, בו רשם ג'ייסון וורת' את סינגל הניצחון. לפני כן העלה ריאן הווארד את מאזן ההומרים שלו ל-28, כשרודי סיאנז זוכה בניצחון וקונור רוברטסון לוקח הביתה את ההפסד.


פיטסבורג - סט. לואיס 6:0

קייל לוהש ממשיך בעונת הפריחה שלו, לאחר שהגיש שבעה אינינגים וזכה בניצחון מספר 11 העונה (ERA של 3.39). בצד של החובטים, ריק אנקייל חווה גם הוא רנסנס מפואר, והפעם רשם הומר ושלושה ריביז. ריאן לודוויק עם הומר משלו, הפסד לזאק דיוק.


לוס אנג'לס דודג'רס - פלורידה 3:1

המארלינס ממשיכים לעשות את שלהם במערב, כששלוש ריצות כבר באינינג הראשון הספיקו לכריס וולסטאד ללכת כמעט עד הסוף. וולסטאד גמא 8.2 אינינגים וניפנף שישה חובטים, קווין גרג עזר לו עם שמירה מספר 19.

ליפץ - והחוצה

נבחרת הבייסבול של ישראל לא עמדה אתמול (שישי) במשימת ההעפלה לאליפות אירופה, אבל לפחות נפרדה מהמוקדמות בטעם טוב, עם ניצחון 1:2 על ליטא. קרואטיה גברה על בולגריה 6:7 ועלתה יחד איתה לאליפות.

את הריצה המנצחת לישראל מול הליטאים רשם עמית קורץ, לאחר שגיאת שדאים באינינג העשירי, כשבנבחרת בולט המגיש שלמה ליפץ. ליפץ היה דומיננטי וטיגן שישה חובטים, כשהוא מגיש את כל עשרת האינינגים של הנבחרת. גלווקאס קזימיראס הליטאי נחל את ההפסד, למרות שגם הוא היה מצוין עם 9.2 אינינגים. משחק של ארבע חבטות לדן רותם, שהפעם שיחק בעמדת התופס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully