וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט פארב ביקש להשתחרר מגרין ביי

11.7.2008 / 23:22

השחקן הבין שהפאקרס לא רוצים בשירותיו, ומעוניין להשתחרר כדי למצוא קבוצה אחרת לשחק בה ב-2008. העברת שליטה בסטילרס?

האם ברט פארב יחזור בכל זאת לשחק העונה? יכול להיות, אבל זה לא יקרה בגרין ביי. לאחר שהקוורטרבק הפורש (בינתיים, לפחות) הבין שהפאקרס לא מעוניינים בשירותיו, הוא ביקש במכתב לקבוצה שיחרור ללא תנאי. המשמעות: ברגע שישוחרר יוכל לחתום בקבוצה אחרת.

ביום שלישי ערכו פארב ונציגים של גרין ביי שיחת ועידה, ובה הביע הקוורטרבק את רצונו לחזור לשחק. בשיחה, בה נכללו פארב, סוכנו ג'יימס קוק, המאמן מייק מקארת'י וה-GM של גרין ביי, טד תומפסון, הוזכר לשחקן כי במרץ הודיע שהראש שלו לא נמצא 100 אחוז בפוטבול. פארב השיב כי זה היה נכון לאותו רגע, אבל גם בשנים קודמות לא הרגיש כך במרץ. על פי מקור המקורב לשחקן, הוא חש שהפאקרס רצו ממנו תשובה מהירה לאחר סיום העונה ולכן הודיע על פרישה.

במכתב שאותו שלח קוק, ביקש הסוכן שיחרור מיידי "ללא משקעים". פארב לא מעוניין בטרייד, משום שהוא רוצה לבחור היכן ישחק. נכון לעכשיו יש לו חוזה בן 39 מיליון דולר לשלוש העונות שנותרו לו בפאקרס. חוזה זה ימומש אם יחזור לשחק בגרין ביי או אם הפאקרס יעבירו אותו בטרייד.

האם שושלת משפחת רוני בפיטסבורג מסתיימת? דן רוני, הבעלים, לא הצליח לאורך השנים לרכוש את מניותיהם של ארבעת אחיו, שכל אחד מהם מחזיק ב-16 אחוז מהקבוצה (סך הכל חלוקה בין האחים - 80 אחוז). 20 האחוז הנותרים שייכים למשפחת ברני מקגינלי, שעזר לארט רוני סניור לשוב ולרכוש את הקבוצה בשנות ה-40 לאחר שלא הייתה בידיו.

המניות של המקגינלי'ז לא למכירה, כך שלדן רוני יש 36 אחוזים מובטחים של שליטה בקבוצה. אלא שכרגע יש משקיעים חיצוניים שמעוניינים בסטילרס, מחברה שבסיסה בפיטסבורג, וכדי למנוע השתלטות, דן צריך 50.1 אחוזים של בעלות. בני משפחת רוני האחרים שוקלים ברצינות את ההצעה, וייתכן שדן יפנה לארט רוני ג'וניור, אותו פיטר לפני 21 שנה מהמועדון, כדי לקנות את 16 האחוזים השייכים לו ולהבטיח 32 אחוזים אישיים ו-52 אחוזים יחד עם המניות של המקגינלי'ז. יהיה מעניין שם בשבועות הקרובים.


פינת השיכורים והמסוממים: התופס של ג'קסונוויל, מאט ג'ונס, נתפס במכוניתו כשהוא מריץ שורות קוקאין עם כרטיס אשראי. השחקן בן ה-25 אוים באקדח לאחר שסירב לחשוף את כפות ידיו באופן מיידי. ויין וויבר, בעלי ג'קסונוויל, הכחיש שמועות על מכירת הקבוצה.

למדור הפלילים של ה-NFL נוספה קטגוריה נוספת ולא נעימה במיוחד - אינוס. טוני זנדיאס בן ה-48, לשעבר הבועט של לוס אנג'לס ראמס, נעצר באשמת סימום ואונס אישה בבאר שלו בינואר.

  • עוד באותו נושא:
  • ברט פארב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully